Als jullie onze artikelen al langer lezen, weten jullie dat ik wel houd van fruit geurtjes om mee te douchen. En ook citrus geurtjes. Toen ik dus laatst in de Body Shop was en een huge fles Sweet Lemon douchegel in de sale zag voor maar €5,- kon ik het niet laten om deze mee te nemen!


Verpakking: Deze fles bevat 750 (!) ml naar citroen geurende douchegel! De douchegel is te doseren met een pompje, handzeep-achtig. Hoe handig?! Geen geklooi met flessen douchegel waarvan de dop niet makelijk opent en je, na veel gevloek zelfs de dop sloopt of je nagel breekt(true story….).
Het doseren gaat ook meer dan prima! Een druk op het pompje et voila, citroen douchegel at your service! En is 1 pompje douchegel genoeg, dan druk je 1 keer. Maar je kunt ook rustig 10 pompjes douchegel gebruiken. Whatever you want! 😉 Soms wil je een douchegel gebruiken en komt er zo veel product in 1 keer uit de verpakking, dat een heel leger zich er mee kan douchen! Ook dat probleem zul je niet hebben met deze douchegel.

Geur: Citroen! Niet zodanig dat je er muggen mee afschrikt, maar een iets zachtere citroen geur. Helaas blijft de citroen geur niet op je huid hangen na het douchen.

Prijs: Ik kocht deze XL showergel in de sale. Ik zie momenteel alleen nog de 250 ml showergel in de sale staan, deze kost online €6,- Dus ik raad je aan om even een kijkje te nemen in het dichtsbijzijnde TBS filiaal. Wie weet hebben ze daar deze Xl variant wel nog.

Substantie: De showergel is niet te vloeibaar, maar ook niet te stroperig. Prima van structuur. Ik heb ze persoonlijk liever een tikkie stroperiger.

Conclusie: Deze douchegel is een prima wake-up call op van die donkere dagen waarop je met veel pijn en moeite je bed uit komt. Het is niet een douchegel die ik dagelijks zal gebruiken, omdat ik het ook fijn vind om warme, zachte geuren te gebruiken in het najaar. Maar deze blijft zeker in de buurt van de douchecabine staan 😉

Tip: TBS heeft momenteel mid-season sale. Dus nu kun je sommige producten scoren voor een zachter prijsje!

Heb jij al producten van The Body Shop in je bezit? Of zijn er producten die je graag zou willen proberen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

