I know, normaal gesproken schrijven we niet over films. Maar, why not, wij kijken ook erg graag films 🙂 Gisteravond zag ik toevallig op de reclame dat de film The Blind Side op tv komt vanavond. En tja, die moest ik jullie dus even tippen! Waarom? Lees snel verder!


The Blind Side is een film uit 2009 gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
De film vertelt het waargebeurde verhaal van Micheal Oher (Quinton Aaron), een jonge, dakloze Afro-Amerikaanse jongen. Michael wordt op een avond opgemerkt door Leigh Anne Tuohy (Sandra Bullock) en omdat hij geen slaapplaats heeft biedt Leigh Anne hem onderdak aan. Dit zet een serie gebeurtenissen in gang die het leven van zowel Michael als die van de familie Tuohy voorgoed zal veranderen…
In The Blind Side komen 2 werelden bij een, de hartverscheurende wereld van de dakloze Michael en de tip top in orde wereld van luxe paardje Leigh Anne. Ik wil er niet te veel over vertellen, omdat je het eigenlijk gewoon moet zien en voelen.
Zorg dat je een doos tissues in de buurt hebt, ik heb in ieder geval wel wat tranen gelaten tijdens het zien van deze film! Zo mooi is deze film.

Vanavond om 20:30u is The Blind Side te zien op SBS6. Ik zou zeggen, kijk de film! Het is een echte aanrader! Je kunt hem ook later kijken, als je vanavond The Voice of Holland wil kijken 😉

Heb je deze film al gezien? Of ben je nieuwsgierig geworden er naar? Laat ons weten wat je er van vond 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

