Jullie zullen vast en zeker wel eens van mij gehoord hebben in bijvoorbeeld dit artikel. Ik ben al vaker met Kaylani mee naar Lush gegaan, en tijdens een VIP avond vroeg of me af of Lush me kon helpen met een klein probleem. Mijn huid is altijd gevoelig na het scheren, is daar iets tegen te doen?


Maar voordat ik vertel wat de Lushies mij hebben aangeraden, wil ik jullie eerst vertellen hoe andere producten mij bevielen. Ik heb altijd al een vrij normale huid gehad, maar het irriteerde ontzettend snel tijdens het scheren en raakte gevoelig. Helaas betekende dit heel vaak dat ik last kreeg van puistjes op de geschoren gedeeltes.
Ik heb al verschillende schuimen gebruikt, helaas altijd met hetzelfde resultaat. Veel tijd kwijt, en nog steeds een gevoelige huid.
Toen ik dus aan Lush vroeg wat me hiermee zou kunnen helpen kwamen ze vriendelijk aan met hun eigen scheercrème, Lush Prince.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Op het eerste gezicht leek het me raar, want schuim was ik gewend, maar een crème? Het schuimde totaal niet en je merkte er vrij weinig van als je het had opgesmeerd.
Dit was totdat ik ermee ging scheren, alles ging een stuk makkelijker, alhoewel het wel wat ruwer aanvoelde. Het geeft totaal geen rotzooi en leek dus bijna op droog scheren.
Prince heeft ook een lekker geurtje, maar valt helaas niet te ruiken zodra deze gebruikt word.

De crème is ontzettend zuinig in gebruik. Ik scheer me er al ongeveer 4/5 maanden mee en het potje is nog steeds zo goed als vol. De prijs valt dan ook mee (€10,95 voor 100g) als je kijkt hoe zuinig Lush Prince in gebruik is.

 

 

 

 

 

 

 

 

Maar belangrijker is het resultaat. Buiten het makkelijke gebruik en de zuinigheid, kan ik zeggen dat Prince ontzettend goed werkt.
Ik heb geen last meer van puistjes, mijn huid kalmeert snel en scheren is nu iets waar ik geen probleem meer mee heb. Ik kan nu met gemak scheren en kom er met een goed resultaat van af.
Mijn huid voelt een stuk gladder en ik merk dan ook dat mijn huid niet meer branderig aanvoelt. Je hoeft Prince ook niet af te spoelen met water, want de huid wordt goed beschermd en lekker verzorgd.

Het nadeel aan Prince? De crème gaat tussen de mesjes zitten en neemt dan graag haartjes met zich mee die je er niet tussen uit kan spoelen. Dit is wel makkelijk op te lossen door het met iets kleins (denk bijvoorbeeld aan een naald) ertussen uit te halen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik kan Prince zeker aanraden, vooral als je een gevoelige huid hebt zoals ik. Hij is ontzettend zuinig in gebruik, werkt goed en dus kan ik hem zeker aan iedereen aanraden.

Groetjes,
Kurt

