Zoals jullie konden lezen in dit artikel, werd Lush Maastricht verbouwd. Afgelopen vrijdag was de heropening. Als blogger zijnde, mochten we al voor de officiële opening een kijkje nemen in de winkel.
De winkel is een stuk overzichtelijker en ruimer ingedeeld. Vooruitgang! De winkel ziet er stukken ruimer uit! Ook is de kassa verplaatst naar helemaal achterin, wat ik persoonlijk fijner vind. Zo hoef je niet langs de mensen die aan de rij staan voor de kassa te ‘klimmen’ als je een kijkje wil nemen in de winkel 🙂
Meer ga ik niet vertellen, laat je leiden door de foto’s en ga zeker ook een kijkje nemen in de winkel als je in de buurt bent 🙂

Afrikaanse muzikanten openden de winkel! Ze speelden
van 11:45u t/m 12:00u en zorgen voor veel bekijks!
De winkel was mysterieus dichtgeplakt met roze papier!
Waar uiteraard wel op stond wanneer de winkel opende
en dat je zeker een kijkje moest komen nemen!

 

Reinigers! Met de nieuwe ‘Let the good times role’, die in het vaste assortiment komt hoorde ik vandaag! Ik mocht de reiniger even testen, it’s nice! 🙂
Ponche, een van de doucheproducten speciaal voor kerst. Verdween in mijn mandje 😉
Cadeautjes!
Limited edition product, alleen te koop tijdens (her)openingen van Lush winkels!
Celebration Soap, met de geur van Ro’s Argan Body Conditioner.
Goodies voor in bad!
Check de ruimte van de verbouwde winkel!
Mr Punch! Rook goddelijk, maar ik kon het nog net laten om deze in mijn mandje te mikken. Ik wacht braaf op de kerst sale 😉
Haarproducten! Ik nam een stuk Trichomania mee, smelss soooooooo good! Kokos ♥
Lushie Gerard demonstreert Captain Bubblebeard bubble bar 😉
Dus, je zwaait met Captain Bubblebeard in bad en gaat erna er in zitten met je snor? xD
De producten staan nu veel overzichtelijker en netter uitgestald 🙂
Emotional Brilliance
Ik liet even snel een ‘reading’ doen 😉 1 Gepassioneerd, 2 Voel je zeker, 3 Succes

Ga jij binnenkort een kijkje nemen in de verbouwde winkel? Laat ons dan weten wat jij er van vindt 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne

