We kregen te horen dat we door Annika van ilikethisway ons genomineerd heeft voor de Versatile Blogger Award. Dat vonden we erg leuk 🙂 Vandaag zal Roxanne hem invullen!

De regels:
1. Nomineer 15 andere bloggers. 
2. Laat ze weten dat jij ze genomineerd hebt.
3. Deel zeven willekeurige feitjes over jezelf.
4. Bedank de blogger die jou genomineerd heeft.
5. Plaats de Versatile Blogger Award op je blog.

7 feitjes over mij:
1. Ik heb dit jaar voor het 4e jaar zangles. Ik zing al sinds mijn 8e in koren, met een tussenpauze van ongeveer 3 jaar, en ben daarna geswitcht naar zangles.
2. Ik houd van Buddha’s. Er staan er dan ook een aantal in mijn huisje. Maar ik weet me in te houden 😉
3. Ik ben helemaal gek op/verslaafd aan ijsjes! Daar kun je me ’s nachts voor wakker maken ♥
4. Ik ben super onhandig! Ik struikel over onzichtbare obstakels, stoot me aan objecten die er al jaaaaaaaaaaaaaren staan, en maak vaak rare zinnen waarin ik woorden verwissel of met rare geluiden de zin moet staken omdat ik er niet meer uit kom.
5. Ik kook graag! Ik vind het leuk om te koken en doe dit ook graag. Liefst natuurlijk voor meerdere mensen, en minder graag voor mij alleen 😉 Ik begeleid zelfs een kookclubje voor mijn werk (met verstandelijk beperkte mensen)
6. Ik ben geen typische ‘girly-girl’. Ik heb zo mijn momenten, maar ik ben ook een ietwat stoere (rock)chick die net zo goed past tussen een groepje mannen.
7. Ik zou heel graag nog een keer naar Londen willen, of naar Berlijn. En uiteraard nog veel meer reisjes maken samen met vriendlief ♥

Genomineerde bloggers:
1. Evelien van Oh, Fashion!
2. Shirley van Touch of Buddha
3. Joyce van Pretty Brilliant
4. Mary-Ann en Cynni van Met een strikje
5. Tatjana van BeautyblogT
6. Jill van RedHotJillyPeppers
7. Petra van Sprinkles on a cupcake
8. Chantal van BySjanty
9. Bertine van AboutFashionNl
10. Elize van The Big Guide
11. Cynthia van Beauty Koning
12. Priscilla van Glim
13. Anneloes en Laura van The Beauty Guide
14. Agnetha van Sweet Beautylicious
15. Marjolein van Marjolean

Bedankt voor de nominatie Annika 🙂

Ben jij genomineerd? Laat het ons dan weten als de Versatile Blogger Award op je blog staat 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

