Bij een van mijn vele bezoekjes aan DM nam ik een aantal gezichtsmaskers mee. Het Tee Maske van Schaebens was daar een van. Het was een anti-stress masker en school moest nog beginnen. Ik nam aan dat hij wel van pas zou komen 😉

Een masker wat enkel €0,55 kost, dat is bijna gratis! Hij heeft een tijdje in mijn reviewbakje gelegen, maar laatst greep ik er toch naar. Niet omdat ik stress had, maar omdat ik zin had in een maskertje 😉

In het masker zit witte, groene en rooibos thee! Hmm, ik hou ervan om een kopje thee te drinken, maar om dit nou op je gezicht te smeren?

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Dit masker werkt net als alle andere maskers. Je reinigt je gezicht met water en verdeelt vervolgens het masker over je gezicht. Dit laat je 10-15 minuten zitten en vervolgens haal je het eraf met een doekje, of smeer je de rest van het masker lekker in.

Het masker is geschikt voor alle huidtypes en zorgt voor een anti-stress effect, het reguleert de vochtigheidsbalans en het beschermt je huidcellen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het masker heeft een groen-grijzige kleur. Het ruikt ook heerlijk zacht! En het is makkelijk uit te smeren. Natuurlijk zit er veel te veel masker in dit zakje, maar ach, beter teveel dan te weinig. Als het masker eenmaal op mijn gezicht zit voelt het niet koud aan, en het wordt ook niet hard. Hehe, dat is nou prettig!

Wat ook wel een pluspunt is van dit masker, is dat je het niet echt ziet zitten op je gezicht. Stel je nou voor de pakjesman staat aan de deur, en jij kunt niet openmaken omdat je een of ander mosgroen masker op je gezicht hebt? Aii, liever niet natuurlijk!

Ik heb het masker 15 minuten op mijn gezicht laten zitten, en daarna alles eraf gehaald met een doekje. Het anti-stress gedeelte van dit masker heb ik niet gevoeld, maar het masker maakt mijn huid wel heerlijk zacht!

De prijs van dit masker is overigens altijd €0,55 maar ik denk dat de sticker erop zat voor de duidelijkheid haha! En wederom geef ik de tip om dit masker te gebruiken samen met een vriendin want er zit veel te veel in zo’n zakje!

Knuffel,
Kaylani♥

