Vorige week was het in het zuiden van Nederland al herfstvakantie. Mijn vriend was jarig en kreeg van mij 2 hotelovernachtingen cadeau. Eentje in Rotterdam en eentje in Utrecht. We hebben lekker geshopt, en ik laat jullie zien wat mijn buit was!
Dinsdag gingen we ’s morgens vroeg naar Rotterdam, waar we om half 1 aankwamen. De treinreis duurde namelijk zo’n 3 uur, maar was wel lekker gezellig! In Rotterdam kocht ik 3 dingen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Als eerste kocht ik bij de Six deze leuke ring. Hij hing bij de Halloween afdeling, Het is een dubbele ring met een diamantje, wat ik later pas ontdekte haha! De ring kostte €4,95

Bij de Kruidvat kwam ik de Kruidvat BB cream tegen, die moest ik natuurlijk hebben! Ik wilde al langer een BB cream kopen, dus waarom niet gewoon eentje van Kruidvat? Ik kocht hem in de kleur licht/clear en hij kostte maar €4,99

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toen we een beetje rond waren aan het lopen kwamen we deze huisjes tegen, apart!

Ook kwamen we deze Iron Man tegen in de Media Markt, ik wilde hem zo graag meenemen, maar helaas 😦

Toen we woensdag terug naar het station liepen kwamen we langs een winkel genaamd Wah Kiu. We houden allebei wel van deze Aziatische winkels, dus hupten vrolijk naar binnen. We hebben een half uur onze ogen uitgekeken en ik besloot maar 1 dingetje mee te nemen.

Een telefoonhouder! Ik vond dit beestje zo schattig dat ik hem niet kon laten staan! Hij kostte €9,95.

Vervolgens gingen we door naar Utrecht. Daar heb ik me ook netjes ingehouden, en 3 dingen gekocht. Bij een winkel die altijd executie uitverkoop heeft kocht ik 2 dingen.
Als eerste kwam ik 3 doosjes tegen. Deze leken me handig om mijn Lush zeepjes in te doen, gezien mijn hele kast naar Lush ruikt haha! Daarna kwam ik een setje hielbeschermers tegen, handig als je van die pijnlijke maar liefdevolle schoenen hebt! Voor de doosjes betaalde ik slechts €1,50 en de hielbeschermers kostten me €0,89

Bij de C&A kwam ik deze leuke trui tegen met studs!
Het zijn geen extreme studs, maar ik vond ze leuk dus nam de trui mee. Hij kostte €19,-
Toen we de dag erna naar huis wilden gaan vonden we het nog te vroeg, dus stapten we uit in Eindhoven om daar verder te gaan shoppen! Bij The Bodyshop was het meteen raak!


Ik rook aan de Fuzzy Peach showergel en voor €2,50 kon ik hem niet laten staan! Bij de kassa kreeg ik nog een sample van Vanille bodybutter.


 

 

 

 

 

 

 

 

 


Toen we naar Kruidvat gingen viel me op dat er maar liefst 3 flesjes Holographic Hero stonden! Ik had wel al 1 flesje, maar kon het niet laten om er nog eentje mee te nemen. Hij kostte me €7,29.


Toen we vervolgens een Big Bazar tegenkwamen en ik dit pakje van W7 zag staan kon ik het wederom niet laten. Ik had wel eens van het merk gehoord en was nieuwsgierig. Ik nam deze mascara en oogpotlood mee voor €2,99.


Als laatste laat ik mijn DVD aankopen zien. Ik weet niet meer welke ik in welke stad en winkel heb gekocht. Maar ze kostten allemaal maar €5,- ! Ik nam Jumanji mee, een oude film! Een dvd van The Rolling Stones voor mijn papa. Mijn all time favourite movie: Cry Baby! Ik slaakte echt een gilletje toen ik hem zag liggen, en de dame achter de kassa moest ook even lachen haha! En toen ik Hachi zag liggen moest ik deze ook meenemen! Het is echt een mooie film, waar ik elke keer weer van moet huilen haha!
 
Ik hoop dat jullie mijn aankoopjes leuk vonden om te zien!
 
Knuffel,
Kaylani♥
