Mijn moeder heeft laatst het Pink Ribbon pakket gekocht, en ik mag alles van haar reviewen! Dus als eerste laat ik jullie een pakketje zien van Ahava. Ik had nog nooit gehoord van het merk dus was best nieuwsgierig!

Een starter kit is altijd handig om kennis te maken met een merk. De producten zitten in een doosje. Als je het doosje openmaakt kom je een bruin tasje en een boekje tegen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


In het boekje staan onder andere welke producten ze hebben, en hun website staat er ook op. In de producten van Ahava zitten mineralen en planten uit de dode zee.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Op het doosje zelf staat overigens dat de producten allergie-vrij, parabeen-vrij en SLS-vrij zijn.

 

 

 

En er staat op welke producten er in de starter kit zitten.

 

 

 

 

 

 

 

 

En dan zijn dit de 3 producten:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Allerlei verschillende maten! En ik ga beginnen met de grootste! De Mineral Body Lotion.


Ik gebruik zelf niet zo vaak body lotions, behalve in de winter. Maar toen ik aan deze bodylotion rook, wilde ik hem erg graag gebruiken! Hij heeft een heerlijke natuurlijke en zachte geur. Ik kan het niet zo goed beschrijven, maar hij ruikt echt heerlijk!


 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de achterkant waar de body lotion voor dient, en wanneer je hem moet gebruiken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
De bodylotion smeert heerlijk uit! Je hebt maar een heel klein beetje nodig om je arm in te smeren. En je blijft het geurtje nog uren lang ruiken, heerlijk! Er zit 100ml in, maar een fullsize bevat 250 ml en kost als ik het goed heb €27,-


Als volgende gaan we een kijkje nemen bij de All In One Toning Cleanser.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ook hier staat op de achterkant wat de cleanser doet voor je huid, en hoe je hem moet gebruiken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De cleanser ruikt net zoals de bodylotion, heerlijk! Hij heeft een dunne textuur, maar net wat dikker dan een reinigingsmelk. Hij haalt mijn make-up er makkelijk vanaf, en is lekker zacht voor mijn gezicht. Ik heb een tube met 30ml, maar in een fullsize zit 250ml en deze kost (als ik het goed heb) €27,-.


Last but not least krijgen we de Essential Day Moisturizer. Deze is geschikt voor normale tot droge huid. 

Wederom staat op de achterkant waar hij goed voor is, en wanneer je hem moet gebruiken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De moisturizer ruikt net zoals de andere producten. Hij houdt mijn huid gehydrateerd en maakt mijn huid lekker zacht. Ook trekt hij snel in, gelukkig, geen vettig gezicht haha! Van de moisturizer heb ik een tube van 15ml. Een fullsize verpakking bevat 50ml en kost (als ik het goed heb) €35,-.

Ahava is exclusief verkrijgbaar bij een apotheek of een Ahava beautysalon. Hier staan de verkooppunten. Een mooi pluspunt van Ahava is dat hun producten niet op dieren worden getest, hoera!

Liefs,
Kaylani♥

