In dit artikel vertelde ik jullie al dat ik mijn moeder haar Pink Ribbon pakket mocht reviewen. In het pakket zat ook een Balmi! Ik had hier wel al wat van gehoord, maar was hem nog niet tegen gekomen in de Douglas. Je kunt je wel voorstellen hoe mijn reactie was toen ik zag dat de Balmi in het pakket zat: Ik wil reviewen!

Voor iedereen die geen idee heeft wat Balmi nou is, het is een lipbalsem! De Balmi zit verpakt in een leuk vierkant doosje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zoals de verpakking aangeeft; Je krijgt er super smooth lippies van!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het is overduidelijk welke smaak deze Balmi heeft, aardbeitjes! En hij bevat ook nog eens een SPF van 15, altijd mooi meegenomen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op weer een andere zijkant staan alle ingrediënten.

 

 

 

 

 

 

 

Binnen in de verpakking staat hoe je de Balmi moet gebruiken. Eigenlijk net zoals een gewone lipbalsem dus! Hij bevochtigd en beschermt je lippen tegen schadelijk UVA- en UVB-licht. En natuurlijk voorkomt hij ook dat je lippen droog worden of barsten! En nu op naar de Balmi zelf!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De Balmi is speciaal, want het is een lipbalsem in de vorm van een schattig bolletje! Een bolletje wat overigens écht ruikt naar aardbeien haha. Als de Balmi je ergens bekend van voor komt dan kan dat best, hij lijkt namelijk op de balsems van EOS. Het verschil tussen deze 2 is dat je EOS alleen online kunt kopen in NL, en Balmi gewoon verkrijgbaar is bij Douglas.


Het leuke van Balmi is dat je het dopje eraf draait en meteen kunt beginnen met smeren. De Balmi ruikt nog steeds heerlijk naar aardbeien, en smaakt ook lekker! Ja, nou weten we allemaal dat je lipbalsems niet moet eten, maar stiekem wil je wel even proeven 😉 Hij houdt mijn lippen ook vettig en verzorgd ze goed! Die gaat dus lekker mee in mijn tas.


De Balmi is alleen verkrijgbaar bij Douglas en kost €4,95

Knuffel,
Kaylani♥ 

