Lovelies, it’s that time again! Tijd om weer een kijkje in mijn leventje te nemen door middel van mijn foto’s πŸ™‚
Kijken jullie weer mee?Β 


Samen met Wiefke chillen op de bank
Ra ra waar was ik? πŸ˜‰
Sfeervolle en lekker luidruchtige heropening van Lush Maastricht!
Ze speelden een kwartier en er was flink wat bekijks!
Mijn koopjes πŸ™‚ Review anyone?
Spulletjes in mn goodiebag! Er was een beperkt aantal van deze tasjes, met verschillende printjes. Appels, limoenen, sinaasappels enz.
STOP! Hammertime xD
Lovely NOTD. Catrice Wrapped Around My Finger en Essence LE Class Of 2013 My College Hero β™₯
Warme chocomel met slagroom! Jaja, het is weer herfst πŸ˜‰
Heerlijke enthousiasteling πŸ™‚ Basko vond een stokje πŸ˜‰
In stijl over straat als het regent πŸ˜‰
Omdat NYX verkocht wordt bij Douglas, mag het niet meer in webshops verkocht worden. Dus ik kocht bij Boozyshop nog gauw wat lipsticks met korting πŸ™‚
Ik was even verbaasd dat er een ook lipstick van Beauty UK bij zat, maar die had ik bij een vorig bezoek al in mijn winkelmandje gegooid en vergeten πŸ˜‰
Crazy face xD Oorbellen van oma gekregen, en die moest ik of course ook even showen en dragen tijdens een bezoekje aan oma πŸ™‚
Al eeeeeeeeeeeeuwen op zoek naar een zen tuintje. Loop ik tegen dit leuke zen tuintje aan bij de Action! Tip! Hij kost 2 euro en een beetje.Β 
Kruidnoten en Apfelkorn met ijs β™₯
Nieuwe kussentjes gekocht voor op de bank πŸ™‚ Glitter + paars = β™₯
Nieuwe kussentjes op de bank! Love them πŸ™‚
Pearl Mania soy scent testen/branden
Stukkie wandelen op de Brunssummerheide met mijn nieuwe winterjas aan en mijn (van mijn moeder gekregen) nieuwe sjaal om πŸ™‚Β 
De herfst ‘ontkennen’ met een zomer geurtje op πŸ˜‰
Tropical party in mijn woonkamer met Pearl Mania Pina Colada soy scent
Mijn geliefde dagcreme begint op te raken en vind ik niet meer in de winkels…. Nu op zoek naar een nieuwe dagcreme voor droge huid
Knuffelkat β™₯
Essence Twilight LE gespot in de schappen. Niks er van gekocht, vond het allemaal net niet interessants genoeg.
Laten we eens wat leuks bakken voor Halloween! Gekocht bij Lidl, gewoon, omdat het me leuk leek πŸ˜‰
Het resultaat πŸ™‚
Snuffie β™₯
Love to smile β™₯

Vonden jullie het weer leuk om mee te kijken?Β 

Β 
Dikke knuffel,
Roxanne β™₯
