Ja, I admit it…. Mijn voeten zijn toch wel HET onderdeel van mijn lichaam wat vaak vergeten wordt. Mijn nagels verzorgen en een kleurtje geven, dat gebeurt regelmatig. Maar mijn voeten blij maken met een scrubje of crèmepje, dat wordt nogal eens vergeten…. Tijd om daar verandering in te brengen!

En laat ik nou net tegen deze voet butter van Kruidvat aan lopen op het moment dat ik mezelf overtuigd heb van dit statement!
 
Verpakking: In het rek straalt me een lekker roze potje toe! I ♥ roze 🙂 MAAR, ik houd dan weer minder van crème in potten. Minder hygiënisch en minder praktisch. Lees: crème onder je nagels…. 

 

Er zitten simpele stickers op met wat geel en groen. Verder wat informatie over de voet butter. Nothing to fancy.
 

Prijs: Voor dit potje van 150 ml betaalde ik €3,99
Geur: Cremige geur, met een hintje citrus. Geen ‘omg wow, I love it’– geur, maar ook geen ‘getverdemme wat een LUCHT’ geur. 
Substantie: Als ik in het potje kijk, zie ik een mooie swirl van product. Stiekem vraag ik me af of het wel echt een butter is. Als je zo kijkt, zou je namelijk denk dat het toch een crème is.
Maar nee, het is wel degelijk een stevige butter! Wow, dat had ik even niet verwacht!
 
Smeerbaarheid: Ondanks de dikke substantie, smeert deze butter goed uit! Je hebt maar weinig product nodig. Op de foto hier onder heb ik de helft uitgesmeerd van de hoeveelheid product die ik op de foto hier boven gepakt heb. Trust me, de butter is zuinig in gebruik! 😉
 
 
Conclusie: De creme ruikt prima en is qua prijs budgetproof. Het is een fijne dikke butter die snel in trekt en goed uit smeert. Deze moet ik op een plekje zetten waar hij ook met regelmaat gebruikt wordt! Scheelt weer een ‘alle voet-producten die ik kan vinden to the rescue‘- actie als het weer tijd is voor slippers aan mijn voetjes 😉
Tip: Om te voorkomen dat jullie na het smeren van deze voetbutter massaal bij de dokter zitten, een tip. Deze butter trekt snel in, maar dat betekent niet dat je meteen na het insmeren weer moet gaan rond lopen.
Maak er een verwenmomentje van. Zet een kop thee (of een ander warm drankje), voetjes insmeren en dan met je kop thee en een tijdschrift/boek met je pootjes hoog 🙂
Of smeer deze butter op je voeten voor dat je gaat slapen. Sokjes aan en welterusten! Morgenvroeg heb jij fijn verzorgde voeten 🙂
Verzorg jij je voeten altijd op en top? Of vergeet je ze ook nog wel eens?
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
