Lange tijd geleden won ik 2 lakjes van Sinful Colours in de kleuren Gorgeous en Hottie. Ik zette de potjes in mijn reviewbakje en was ze vergeten. Toen ik laatst aan het opruimen was en ze tegenkwam, wilde ik ze echte meteen gebruiken. Ik had wel zin in mooie blauw/groene kleurtjes!


De potjes lijken erg op China Glaze, maar ze zijn toch anders!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


293 Gorgeous is een mooie ocean kleur. Hij laat me daarom ook denken aan Gosh Ocean 540. 831 Hottie is een blauwe glitter kleur, waar natuurlijk ook blauwe glitters in zitten. Ook zie ik her en der een zilveren glitter voorbij flitsen 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De kwastjes van Sinful Colours zijn dun en smal. Jammer! Ik ben het gewend om met brede kwastjes te lakken.

Gorgeous dekt in 2 laagjes en droogt lekker snel op. Het is een blauwgroene kleur. Ik dacht dat hij op Ocean leek, maar Ocean heeft ook een beetje goud erin zitten. Dat heeft Gorgeous niet! Op mijn ringvinger heb ik Hottie gedaan. Hottie is niet doorzichtig maar een beetje blauw. Er zitten blauwe, groene en lichtbrons. Echt apart maar heel mooi! Ook Hottie droogt snel, en je voelt geen relief in de lak, je voelt de glitters dus niet zitten!

De lakjes chippen niet snel, in tegenstelling zelfs! Ze blijven een dag of 3 zitten voordat ik wearoff zie. Is dat even goed nieuws!

Knuffel,
Kaylani♥

