Neon, of toch liever nude? Catrice heeft in haar nieuwe nagellak collectie, verkrijgbaar van half december 2012 t/m half januari 2013, voor elk wat wils.
 

Neon: Catrice: Neon vs. nude: zes nieuwe signaalkleuren in felle tinten. Van flitsend geel tot spetterend lila. Dankzij het extra brede kwastje is slechts één streek nodig voor een prachtig resultaat met wow-effect. De ultiem langhoudende textuur, perfecte dekking en extreem glanzende kleur maken elk nageldesign speciaal. 
Adviesprijs: €2,69
Mr. Brightside
Mrs. Brightside
Bright, brighter & brightest
On the bright side of life
Little miss sunshine
For bright guys

Nude: Catrice: Nude versus neon: een zachte focus in zes subtiele, natureltinten. Licht gebroken wit met glinstereffecten, teder ‘greige’, warm bruin en taupetinten. Individueel aangebracht geven ze een elegante look. Als duo met een NEON Nail Lacquer zorgen ze voor een spectaculaire kleurkick met een aards tintje. De innovatieve textuur, dekking en glans maken deze Ultimate NATURAL Nail Lacquers tot een must-have.
Adviesprijs: €2,69

Makes me smile
Enjoy me
Have a good day
Be natural
Be naturally crazy
Natural is calling

Nail art kit: Catrice: Revolutionair als de maanlanding, maar dan voor nagels: moon manicure. Met de professionele Nail Art Brush en de Tip Guides is het aanbrengen van de moon manicures zeer eenvoudig. Het witte halve maantje op de nagels wordt gelakt in een andere kleur om een bijzonder contrast met de rest van de nagel te creëren. Trendy nagels in drie gemakkelijke stappen: lak eerst alle nagels in één kleur en laat ze drogen. Breng daarna de Tip Guides aan en lak het nagelmaantje vervolgens in een andere kleur met gebruik van de Nail Art Brush. Naast de Nail Art Brush, bevat de Nail Art Kit 30 tip guides en styling tips.  

Adviesprijs: € 3,59
 

Catrice: NEONaturals brengt vanaf half december 2012 t/m half januari 2013 felle trendkleuren van internationale ontwerpers op de nagels: zes neon- en zes natureltinten voor eindeloze looks. Individueel te gebruiken of als kleurduo voor een prachtige ‘moon’ manicure – nagels als ultieme fashionaccessoire!

Catrice Le NEONaturals is verkrijgbaar in Nederland en België bij Kruidvat en Trekpleister.

Veel merken zijn de afgelopen tijd met neon lakjes gekomen, vooral rond de zomer tijd. Dus dit lijkt een beetje ‘been there, done that‘, maar toch ben ik benieuwd. Ik houd wel van flashy kleurtjes nagellak en zal ook zeker een kijkje nemen. Hopelijk zijn ze dekkend in 1 laagje 🙂
Nude lakjes spreken me vaak niet aan. Ik vind ze vaak een beetje saai. Toch ben ik benieuwd naar een paar lakjes uit de nude serie. Voor het werk staat het natuurlijk netter om een nude lakje te dragen dan een knal kleurtje. 
Ik laat me verrassen en zal zeker een kijkje nemen in het Catrice schap volgende maand 🙂

Wat vindt jij van deze collectie? Leuk? Been there done that? Laat het ons weten 🙂


Dikke knuffel,
Roxanne ♥

