Vaak als ik in Duitsland aan het winkelen ben, kom ik andere dingen tegen dan in Nederland! Net zoals dit lakje van Maybelline. Zover als ik me kan herinneren worden de Colorama lakjes niet in Nederland verkocht. Kijk, nog een reden om te gaan shoppen in Duitsland 😉 Het eerste lakje waar mijn oog meteen op viel was 265 Wine Shimmer, love it!

Wine Shimmer is een prachtig rood lakje, waar enorm veel glitters in zitten! De glitters lijken eerst zilver, maar zodra het licht erop valt zie je dat de glitters holografisch zijn. Hoera voor holographic!


Bovenstaande foto is wellicht niet duidelijk, maar je ziet de holo-glitters wel heel duidelijk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de achterkant van het flesje plakt een sticker waar oa het nummer, de naam en de hoeveelheid op staat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het flesje heeft een hoge hals, en het kwastje is helaas dun. Ik ben meer een fan van de dikke kwastjes dus, haha! Op naar de swatches!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik heb 2 laagjes opgedaan, helaas is Wine Shimmer dan nog niet volledig dekkend. Maar het is ook niet storend. Het was ontzettend moeilijk om alle glitters op foto vast te leggen, maar ik heb mijn best gedaan.

Wine Shimmer lakt heel prettig, droogt snel, en blijft goed zitten! Een nadeel is wel dat je de glitters voelt zitten, je hebt dus geen smooth-gevoel als je met een vinger over het lakje voelt. Wat ik wel echt fijn vind is dat, ondanks de glitters, het lakje niet moeilijk is om eraf te halen. Pfoe, dat scheelt een hoop schrob- en boenwerk!

Ik ben de prijs helaas vergeten, maar geloof dat het iets van €1,65 was. En dat is zeker niet duur voor 7ml!

Liefs,
Kaylani♥

