Ken je dat, dat moment dat je geen idee hebt wat je iemand moet geven voor kerst? Vast en zeker! Ik heb elk jaar weer moeite met het bedenken van cadeautjes. Je kunt je wel voorstellen dat ik een gat in de lucht sprong toen Pixum contact op nam met de vraag of we een fotokalender wilden reviewen. Natuurlijk willen we dat!

Laat ik meteen zeggen voor wie ik de kalender in elkaar gezet heb: voor mijn vriend! We zijn vandaag anderhalf jaar samen, dus met kerst wil ik hem ook daar een herinnering aan geven. Bij Pixum heb je keuze uit verschillende designs voor je kalender. Ik koos voor de keukenkalender. Op de voorkant mag je alles zetten wat je wilt. Het leek me leuk om er een foto van de Elf Fantasy Fair op te zetten. Ik heb de kalender ‘A new year, filled with love’ genoemd. Leek me wel toepasselijk 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zo ziet de binnenkant van de kalender eruit. Bij elke maand kun je zelf een plaatje/foto zetten. Het is geheel je eigen keuze!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Bij mijn gekozen design was het toevallig zo dat er een dag bij de datum staat. Wel zo handig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
De kwaliteit van de afbeeldingen is overigens echt top! Ik heb er expres verschillende afbeeldingen in gezet om even te testen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik ben dus echt blij dat alle afbeeldingen ontzettend mooi zijn geworden! En Pixum heeft ook nog eens een snelle service! Volgensmij had ik de kalender in 3 dagen binnen! Dus als jij nou ook nog snel een last minute kerst cadeautje wilt hebben, neem dan even een kijkje bij de kalenders van Pixum 😉 Ze zijn er in allerlei maten, designs en prijzen. Natuurlijk staat er ook veel meer op Pixum!

Liefs,
Kaylani♥

