Toen ik bij Hema was, en dit lakje goed bekeek was ik op slag verliefd! Ik hou sowieso al van paars, en dan ook nog met zulke prachtige glitters?! You’re comming home with mommy 😉


Ik moet meteen eerlijk zijn: de potjes van Hema zijn niet spectaculair. Het zijn gewoon simpele vierkante potjes, met een zwarte dop.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


En daarbij staat alle informatie er in het zwart op, dus bij een donker lakje als deze is het nogal moeilijk te lezen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Op de dop zelf zit echter wel een witte sticker, maar hier staat alleen het nummer van het lakje op.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het kwastje van Hema is helaas dun, ik ben toch echt meer van de brede kwastjes gezien dat wat makkelijker lakt 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Snap je nu waarom ik het lakje zo graag wilde hebben? Kijk eens hoe mooi, die kleurtjes! Blauwe, paarse en roze shimmer, love it! Maar zodra het op mijn nagels zit…

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wait.. What.. Waar is dat mooie kleurtje nou heen!? Met flits ziet het lakje er nog wel mooi en ietwat shimmery uit, maar zonder flits is het gewoon een paars lakje.. Why?! Echt heel erg jammer! Wat echter wel een pluspunt is, is dat het lakje dekt in enkel 1 laagje! En hij droogt ook lekker snel 🙂 Wel jammer dat je na 1 dag al wear-off hebt.

Dit lakje is verkrijgbaar bij Hema voor €3,- voor 11 ml

Liefs,
Kaylani♥

