Het was de eerste keer dat ik meedeed aan de Secret Twitter Santa. Ik zag vorig jaar allerlei tweets erover voorbij komen, en wist dat ik er ook aan moest meedoen! Mijn Secret Santa was Selina! Benieuwd wat ik allemaal kreeg?

Ik zat de 25e met mijn camera klaar, te wachten tot het 10 uur was. Elk cadeautje ging met veel plezier open! Wat ik allemaal kreeg:

Hema lakje
Kleancolour lakje
NYX lakje
haarborstel
2 geurkaarsjes
1 kaarsjeshouder met rendieren
foundation brush
vanille cupcakes mix
chocolade moulds
Nivea lipgloss
body butter
reinigingsmasker
nepwimpers
sticks om marsepein en rolfondant te modelleren
Demak’up reinigingsgel
Eiffeltoren ketting
een heleboel testers!

 
 
Probeer mij nog maar eens wijs te maken dat Selina me niet verwend heeft! Ik weet in elk geval zeker dat ik volgend jaar weer meedoe 😉
Jessica was mijn elfje! Als je graag wilt weten wat ik voor haar gekocht heb, klik dan even hier!
 
Knuffel,
Kaylani♥
