Het zal jullie wederom niet ontgaan zijn dat Lush weer hun bekende sale had op de dag na kerstmis! Ons is het ook niet ontgaan! Toen ik wakker werd en zag dat Lush sale had rammelde ik Kurt wakker en vertrokken we meteen 🙂

Ondertussen had ik Roxanne ook al een sms gestuurd, en binnen een uur stond ook zij in Maastricht. We lieten ons niet tegenhouden en hupten naar binnen. En alweer dacht ik geen mandje nodig te hebben. Je kunt je wel voorstellen hoe snel ik toch een mandje ben gaan halen haha! Ik keek snel of er ergens nog Snowfairy stond, maar tevergeefs. Even daarna kwam Marthe naar ons toe, met de vraag of wij van Snowfairy hielden. Er kwam een grote glimlach op mijn gezicht. Wat bleek: ze hadden nog een grote fles achter staan! De aller laatste! Wooohoo!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zo, ik kom weer een jaartje vooruit! En toen zag ik hem staan. Een grote fles Dirty met 50% korting! Die ging net zo snel mijn mandje in, maar dan voor Kurt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Er was maar een fles met bovenstaande sticker erop geplakt. Dat was dus ook de enige fles met korting! Hierna ging ik meteen naar de bruisballen. Als eerste nam ik So White mee!


 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hier hoefde ik natuurlijk niet over na te denken. Ik heb hem hier al gereviewd voor jullie, en liet ook al weten dat ik hem weer zou kopen. Vervolgens ging ik voor Cinders!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Deze heeft Roxanne hier voor jullie gereviewd. Ik had hem nog thuis liggen, maar vind hem zo lekker dat ik er nog maar eentje kocht. Daarna ging ik op mijn gevoel af..

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De Blackberry Bath Bomb! Ik had hem al vaker zien liggen, en vond dat ik hem wel moest meenemen dit keer 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ook Party Popper wilde ik meenemen, so I did!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ook nam ik Ickle Baby Bot mee. Hij ziet er zo lief uit! Als laatste kocht ik Mrs. Frosty voor mijn schoonmam. Ze was op de Lush-site geweest om een kerstcadeautje voor mij te bestellen, en gaf aan dat ze Lush producten heel  leuk vond! Ik heb er geen foto van want heb hem meteen af moeten staan toen ik thuis kwam 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 


En hier een totaalplaatje van de buit, behalve Mrs Frosty! Wat ik ervoor betaald heb?

Dat is niet duur! Ik kreeg op alles 50% korting, dus de prijs viel echt enorm mee. Vooral als je bedenkt dat ik eigenlijk tegen de €100,- kwijt zou zijn. Ik kom wel voor een jaartje vooruit 😉

Heb jij nog iets leuks weten te scoren in de sale?

Liefs,
Kaylani♥

