Ja ja, langzaam maar zeker begin ik terug te komen! De verhuizing is voorbij, en veel dingen zijn al gebeurd. Er is nog genoeg te doen, maar ik begin alweer wat tijd te vinden om te bloggen.Β 
Vanaf nu dus ook weer wat meer artikelen van mijn hand. En laten we dat beginnen met een foto artikel πŸ™‚

Prinses op de erwt πŸ˜‰

 

JAHA, het heeft gesneeuwd! Niet veel, maar hey, het is toch sneeuw! Het was spontaan rustig op kantoor πŸ˜‰ Ook al zijn de voorspelde 20 centimeter sneeuw bij lange na niet gevallen

 

De eerste sneeuw in ons tuintje β™₯

 

De bovenverdieping dweilen voordat de meubels er in komen

 

Pilsje drinken met pap! Gezellig met kerstversiering en een kerstboompje in het cafΓ© πŸ™‚

 

En een broodje kip kebab met knoflooksaus als afsluiter πŸ˜‰

 

Panelen effect gemaakt in onze woonkamer met rolgordijntjes πŸ™‚

 

Kerstboompje showen wat ik tekende op het pakket voor mijn elfje tijdens Secret Twitter Santa 2012 πŸ˜‰
Ik ben ENORM slecht in tekenen, maar dit kerstboompje vond ik wel goed gelukt hihi πŸ˜‰

 

Flupke wil ook een stukje kerstbrood πŸ˜›

 

De honden kregen het bevel ‘op de plaats’, en toen trof ik ze samen in 1 mand aan haha β™₯

 

Smullen van oma’s zalmtaart (quiche)

 

JAAAAAA, mijn Secret Twitter Santa pakketje kwam binnen! En wat een leuk cadeaupapier zit er omheen! β™₯

 

Het mooie laminaat dat we uitkozen voor de benedenverdieping van ons huisje. Blauw-grijs πŸ™‚ We wilden graag iets aparts, iets wat niet iedereen heeft. Gelukt dus!Β 

 

OMNOMNOM, kokos negerzoen!

 

De traditionele ‘alle-spullen-moeten-afgewassen-worden-dus-ook-mijn-cakevormpjes’ foto πŸ™‚

 

Nieuwe LE gespot bij DM (Duitsland). P2 All you need is…. Niks van meegenomen, ik vond het allemaal niet zo bijzonder

 

En nog een nieuwe LE gespot bij DM, Catrice Siberian. Ook niks van meegenomen, het sprak me allemaal niet zo aan
Citroen cakejes bakken voor de helpende handen tijdens het klussen/verhuizen

 

Konijn Bounty dook in de kattenmand πŸ˜‰

 

Wiefke lag binnen no time in de krabpaal nadat die op zijn plek stond. In mijn oude huisje, ging ze er zelden in liggen. Win!

 

De vrijdag voor kerst verhuisden we definitief naar ons huisje. En uiteraard werd de kerstboom nog opgezet πŸ™‚

 

Bij pap en mam thuis even knuffelen met Gizmo β™₯

 

Douchewand gekocht en geplaatst. I like!

 

Carambola! β™₯ (sterfruit)

 

Restje boerenkool ovenschotel nommen! β™₯

 

Mijn lovely Swarovski beertje β™₯

 

Ik slaakte een hele harde gil en zoende het Make Up Academy Undressed palette toen ik dit ontdekte in mijn Secret Twitter Santa pakketje! Die stond op mijn wishlist πŸ™‚ Het zou een budgetproof dupe moeten zijn van het Urban Decay Naked palette!
Ik was er zo blij mee dat ik dat natuurlijk even moest showen aan mijn Santa, en de rest van mijn tweeps πŸ˜‰

Dat waren ze alweer, de foto’s van de laatste maand van 2012! Hopelijk vonden jullie ze weer leuk πŸ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

