Na vorig jaar vol spanning Twitter gelezen te hebben tijdens Secret Twitter Santa, besloot ik dit jaar mee te doen. Net als Kaylani! Vandaag kunnen jullie mijn verslagje lezen πŸ™‚


Omdat ik midden in een verhuizing zat, had ik het Secret Twitter Santa pakketje bij mijn oma laten aankomen. Mijn oma, she knows me so well ;), bood aan om het pakje daar te houden tot 25 december. Op 25 december mochten we het pakketje namelijk open maken.

Dit mocht om 10 uur al, maar mijn oma kwam pas in de middag. Eenmaal thuis aangekomen, had ik al een schaar in mijn handen om het pakje open te maken terwijl ik mijn jas nog niet had uitgetrokken haha!
Ik vond het zo spannend om het pakje open te maken! Alleen al het papier dat om het pakje heen zat vond ik hartstikke leuk!
Β 
Ik maakte het pak open en graaide meteen het kaartje er uit! Mijn Santa was…. Marije! Ik pakte mijn pakjes uit en tweette meteen een blije foto met 1 van mijn cadeautjes, needless to say that my Santa did a good job πŸ˜‰
Β 
Complimenten voor Marije omdat ze zo’n leuke cadeaus voor mij gekocht heeft terwijl ze me niet eens zo heel goed kent. We volgen mekaar pas sinds kort op Twitter, maar Marije heeft blijkbaar goed opgelet πŸ˜‰
Β 
Marije was mijn Santa!
Β 
Cadeautjes! En onderin het melige kaartje wat ik kreeg van Marije πŸ˜‰
Β 
MUA Undressed Palette! Γ– (dit zou een dupe moeten zijn van het Urban Decay Naked Palette!)
Β 
The Body Shop LE Ginger Sprakle cadeausetje β™₯
Β 
Meteen een blije foto tweeten naar Santa Marije, en alle andere tweeps haha! Blij met mijn leuke pakketje!
Op deze foto draag ik overigens ook al de Yes to Carrots lip butter πŸ˜‰
Mijn persoonlijke berichtje aan mijn lieve Santa Marije:
Roxanne + wachten = geen goede combi πŸ˜‰ Vandaar dat ik het Secret Twitter Santa pakketje veilig opgeborgen bij mijn oma had liggen, die het eerste kerstdag mee naar mij zou nemen.
En hoe excited was ik tijdens het openmaken! Wie o wie zou mijn Santa zijn? Wie o wie had dat superleuke cadeaupapier om mijn pakje heen gedaan?Β Mijn Santa was Marije!!!!! πŸ˜€Β 
De oeh’s, aah’s en omg’s waren niet te tellen tijdens het uitpakken!
Β 
Wat ik kreeg van mijn awesome Santa:
  • een lief (en grappig!) kaartje
  • Yes To Carrots C me smile Lip Butter Mint
  • Pearl Mania soy scent Aphrodisiac Kama S
  • The Beauty Bakery home scent Grandma’s Kitchen
  • soy scent brander
  • MUA Undressed Palette
  • TBS Ginger Sparkle cadeauset
WOOHOO!!!!!! Superbedankt lieve Santa, u made my day πŸ˜€ Een dikke knuffel voor jou! ❀
Dit was het eerste jaar dat ik mee deed, en zeker niet het laatste jaar πŸ™‚Β If you’ll excuse me, ik ga nu mijn cadeautjes gebruiken en ze een mooi plekje geven in mijn stash πŸ™‚
Mijn Elfje:
Uiteraard was ik ook iemand’s Santa! Ik was de Santa van Linda! Hier kun je lezen wat ik voor haar gekocht heb πŸ™‚
Wil jij volgend jaar ook mee doen?
Volg dan @mevrouwkerstman op Twitter. Roxanne (@Rockslam) organiseert elk jaar Secret Twitter Santa en tweet op dit account wanneer je je kunt opgeven en hoe.Β 
Lijkt het jullie ook wat om eens mee te doen met Secret Twitter Santa?
Dikke knuffel,
Roxanne β™₯
