Met kerst wilde ik wel een mooi kleurtje op mijn nagels. Maar hey, wie wilt dat nou niet? Ik had niet veel tijd om uitgebreid mijn nagels te doen, dus ik ging voor cocktail nails met 2 rode lakjes.

Mijn eerste Essie lakje! *trots* Het Essie lakje heet Bordeaux, kort maar krachtig. Het P2 lakje heet Fever.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bij Essie staat de naam, het nummer en de hoeveelheid op de dop. Bij P2 staat dit gewoon op de achterkant.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bij de kwast van Essie denk ik maar een ding: Heaven On Earth! Ik ben sowieso een grote fan van brede kwastjes, maar dit kwastje is nog beter! Helaas dat het kwastje van P2 wel dun is, maar ach!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kijk wat een kerstige combi! Ik heb op al mijn nagels Essie Bordeaux gedaan, en op mijn ringvinger een laagje P2 Fever. Van Essie heb ik maar een laagje op gedaan, dat kon er namelijk wel mee door 😉 Beide lakjes drogen snel op. Tevens blijven de lakjes echt goed zitten! Pas na 4 dagen chippen de lakjes een beetje. That’s what I’m talking about!


Dikke knuffel,
Kaylani♥

