Na kerst hebben veel winkel korting op de kerst collectie. Dit jaar kocht ook ik weer wat spulletjes. Benieuwd wat ik kocht? Lees dan verder 🙂


Lush:

Kaylani en ik discussieerden met kerst of Lush ook dit jaar weer sale zou hebben na de kerst. Toen ik wakker werd van een sms van Kaylani (de tekst in de sms: SAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!), sprong ik als een bezetene uit bed, kleedde me aan, verzorgde me, sprong in de auto en binnen een uur na het smsje stond ik in Maastricht. 
Samen met Kaylani snuffelde ik aan de spulletjes, rende ik langs alle rekken, bekeek de cadeausets en luisterde naar de informatie over de nieuwe parfums door Lushie Marthe.
Ik had met mezelf afgesproken dat ik niet te veel mocht kopen, en dat is best prima gelukt.


Ik kocht: 
* Out of this world cadeauset
* Happy Hippy showergel 500 gr
* Oogschaduw ‘Geluk’ 8 ml
* Sandy Santa sugarscrub
* Mr Punch 100 gram

Sabon:

Ik kreeg de Sabon nieuwsbrief in mijn mailbox en zag dat de grote potten body scrub in de aanbieding waren! Mooi, want mijn pot was juist leeg. Perfecte timing! Eenmaal in de winkel bedacht ik me dat ik eens een andere geur body scrub wilde kopen. Ik koop normaal altijd de kokos-vanille scrub, maar was ook benieuwd naar de andere geuren.
Uiteindelijk stond ik te twijfelen tussen de kokos-vanille scrub en de lemon-mint. En tja, kiezen is niet mijn sterkte kant 😛 
Omdat ik geld had gekregen voor kerst, streek ik over mijn hart en kocht ik uiteindelijk……


allebei de potten! Normaal kost 250 ml €19,95 en 500 ml €26,95. Maar nu kostte 500 ml ook €19,95 WOOHOO!

The Body Shop:


Ik had op internet een aantal reviews gezien van de 2 varianten van het 4-step smokey eyes palette uit de kerstcollectie van The Body Shop. De Smokey Copper variant vond ik zoooo pretty! Ik sprak met mezelf af dat ik het mocht kopen als het afgeprijsd zou worden. In de veronderstelling dat dit niet zou gebeuren 😉 (Tja, verhuizen, kerst….december was geen goedkope maand…. ;))
Toen ik zag dat The Body Shop sale had, spiekte ik even in de webshop. In de veronderstelling dat ik toch niks zou kopen. Want voor kerst had ik al een kleine Ginger Sparkle cadeauset gekregen en ook nog de grote. 
MAAR, wat zag ik, het Smokey Copper palette met 50% korting. Whut?! 
Ik ging toch maar een kijkje nemen in de winkel, en werd verliefd op dit palette! In het echt zag het er nog mooier uit! Ö En nu dus maar voor 12,50! De Copper oogpotlood was ook afgeprijsd, voor €4,- Deze past mooi bij het palette en gaf een prachtige kleur. SOLD!!!!

 

Look at the prettyness! ♥

Hebben jullie iets gekocht tijdens de sale? 
Wat vinden jullie van mijn koopjes?
Wil je ergens een review van zien?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

