Het is al enige tijd geleden dat ik bij Prijsmepper naar binnen liep, en me afvroeg sinds wanneer Nivea make-up had. Ik kon me dan ook niet inhouden, en nam natuurlijk iets mee. Nieuwe dingen testen is en blijft leuk om te doen! Dus even door de make-up graaien, en de Grandiose mascara ging mee naar huis 🙂

Het duurde even voordat ik de mascara ging testen, maar uiteindelijk kon ik mijn nieuwsgierigheid toch niet in toom houden 😉 De mascara zit goed verpakt, waardoor je weet dat niemand je mascara heeft opengemaakt of gebruikt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de achterkant van de verpakking staat nog wat informatie. Sorry dat niet alles leesbaar is, maar er zat een vervelende beveiligingssticker op de achterkant.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De huls van de mascara is mooi paars!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Op de huls staat nog wat informatie, tevens staat erop hoeveel product er in de mascara zit, wat in dit geval dus 8ml is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het kwastje is helaas niet zo speciaal. Het kwastje komt ook niet overeen met de afbeelding die op de verpakking staat. En dan te bedenken dat ik de mascara juist kocht vanwege het kwastje! Maarja, zullen we eerst eens kijken wat de mascara doet met mijn wimpers?

Hallooooo wimpers! De mascara separeert mijn wimpers mooi, enze lijken een stuk langer. Ze vallen eens een keer op!

Ik heb de mascara voor €2,- gekocht bij Prijsmepper, maar ik zag de mascara ook liggen bij Action.

Knuffel,
Kaylani♥

