Essence gaat weer haar half jaarlijkse product wissel doen. In de winkel zag ik dat er ook een paar lakjes uit gaan. En laat ik daar nou pas een van gekocht hebben.

Vandaag laat ik jullie dan ook de swatches van dit lakje zien, zodat jullie dit lakje nog kunnen scoren in de 50% sale 🙂
 
Toen ik dit lakje zag, wist ik niet zo goed wat ik er van moest vinden. Het is een lakje wat ik niet zo heel snel zou kopen, maar het sprak me ook wel weer aan door z’n mooie glitter. Ach, voor de prijs van €1,69 kan ik het wel proberen. *Hop*, naar de kassa.
 
Uiterlijk: Sinds de vernieuwing van de lakjes, vind ik de lakjes er beter uit zien. Leuker, ronder, meer inhoud. Positief! De dop geeft een *klik* als deze goed dicht gedraaid is, waardoor de nagellak minder kans op uitdrogen heeft. Ook is de dop iets groter en makkelijker vast te houden tijdens het lakken.
 
Prijs: Voor 8 ml nagellak betaal je €1,69. Nu hij uit het assortiment gaat betaal je nog maar de helft, dus €0,85!!!! Budget tip!
 
Kwastje: Sinds de vernieuwing heeft ook Essence een breder, afgerond kwastje. Dit kwastje lakt makkelijker en fijner.
 
 
Verkrijgbaarheid: Dit lakje gaat uit de collectie. Dit betekent dat het lakje voor de helft van de prijs verkrijgbaar is. En ook geldt op=op. Wil je dit lakje hebben, REN dan als een malle naar de winkel.
 
Swatches: Ik maakte swatches met 1 laagje P2 basecoat en afwisselend 1 en 2 laagjes Cookie Love.
 
1 laagje Cookie Love
2 laagjes Cookie Love
Conclusie: Zelfs met 2 laagjes zie je nog wat nagelwit door het lakje heen. Op zich vind ik dat niet altijd verkeerd. Bij dit lakje kan dat prima. Ik denk dat een 3e laagje namelijk wel eens niet zo mooi kan zijn bij dit lakje. 
Het lakje lakt fijn, droogt best snel en kost echt geen drol! Zeker een budget tip dus! 
Ik zelf vind dit lakje voor mezelf niet mooi. Niet mijn ding. Maar er is op zich niks mis met dit lakje. Scoren dus, als dit wel iets is voor jou! Vooral met de 50% korting!!!!
 
Wat vind jij van dit lakje? Ga jij rennen naar de winkel om nog een exemplaar te scoren?
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
