Ik kreeg dit lakje met sinterklaas van mijn moeder. Waarschijnlijk ligt hij al in de sale bakken, dus sla je slag maar als je hem nog tegenkomt. Waar ik het over heb? Het mooie paarse lakje Elves Like Lilac van de Essence Fantasia LE natuurlijk!

Het flesje vind ik nou niet bepaald speciaal. Het lijkt op de flesjes van de nail-art twins! De opdruk van ‘Fantasia’ vind ik wel mooi, lekker sierlijk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de dop plakt een sticker waar de naam en het nummer van het lakje staat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op mijn nagels is het lakje mooi paars met een blauwe shimmer erin. Ik vind het een zachte kleur, niet direct in your face haha! Het lakje droogt snel, en blijft toch wel een dag of 2/3 zitten zonder te chippen.

Zoals ik al eerder zei: de collectie ligt al in de sale bakken, dus voor een koopje kan je hem er nog uit vissen 😉

Liefs,
Kaylani♥

