Afgelopen zomer kreeg ik dit lakje van Yves Rocher omdat ik hen volgde op twitter. Soleil Blue ziet er eigenlijk uit als een simpel turquoise lakje, maar er zit een hele kleine shimmer in!

Ik was het lakje totaal vergeten en kwam hem laatst tegen in mijn review-bakje. Het was licht buiten, dus swatch tijd!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de onderkant prijkt een oranje sticker waar de naam en het nummer van het lakje op staan. Het potje is heel klein en er zit dan ook maar 3ml in het potje. Zal dit dan eindelijk een potje op zijn wat op gaat?

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Het kwastje is klein en dun. De knaloranje dop vind ik wel echt een eyecatcher tegen over het turquoise lakje haha! Helaas ligt het dopje niet lekker in de hand, ofja, tussen de vingers. Hij is echt klein en het is lastig om er goed mee te lakken. Doordat het kwastje zo klein is lijkt het wel alsof je 2x in de nagellak moet dippen om 1 nagel te lakken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op bovenstaande foto’s is de shimmer wel te vinden, maar je moet er toch een beetje naar zoeken. Zoals ik van te voren al zei was het lastig om te lakken met het kleine kwastje, dat valt ook te zien bij de swatches. Het lakje dekt in 2 laagjes, droogt lekker snel en is ook weer makkelijk te verwijderen.

Liefs,
Kaylani♥

