Een nieuw jaar, dus nieuwe maanden om foto’s te schieten! En uiteraard is dat ook wat ik deed haha πŸ˜‰Β 

In Duitsland spotte ik de Vintage District LE.
P2 Snow Kissed LE! Hiervan nam ik de turquoise kajalstift mee
Omnomnom zo lekker! Salt en vinegar chips β™₯
Bruce rockt de kerstversiering nog even xD
Gezelligheid in huis met kaarsjes πŸ™‚
Van mijn ouders een Wii gekregen voor kerst. Van schoonouders een spel met oude Mario spelletjes gekregen. Dus….wat gingen wij doen…. πŸ˜‰
Op de bank met een theetje, dekentje en blogjes, heerlijk! β™₯
Avondje op het zoontje van mijn vriendin oppassen. Haar hond viel naast me op de bank in slaap. Ik stuurde haar deze foto met het onderschrift: de kinders slapen! Hihi πŸ˜‰
Maar natuurlijk knuffelden we ook gezellig even πŸ˜‰
Dag erna bij pap en mam thuis knuffelen met Flupke β™₯
Deze foto heeft geen bijschrift nodig gok ik zo? πŸ˜‰
Hoiiii β™₯
Beautykastje van Ikea inruimen. Dit is een deel van mijn nagellakjes. Nog op de to do list: lakjes ‘markeren’. Zoals ze nu in het kastje staan, kan ik niet in 1 oogopslag zien welk lakje ik moet hebben, niet zo handig.
Willen jullie graag een artikel zien met hoe ik mijn lakjes ga ‘markeren’ zodat ik in 1 oogopslag zie welk lakje ik nodig heb?Β 
Parfummetjes er bovenop uitstallen πŸ™‚ Als ik de spiegel van de kast *klik om te zien welke Ikea kast* open klap, kunnen de geurtjes fijn blijven staan. Mijn kast komt overigens uit de koopjeshoek. De kast zelf is wit, en de spiegel licht hout. Maar dat vind ik eigenlijk mooier dan alles wit of alles licht hout!Β 
Kaylani zat melig te doen, dus ik maakte een foto en bewerkte deze met de app PicFx. Deze freaky foto was het resultaat….
Ombre (sneeuw)auto xD
Cocktail nails met MAX Red en MAX Gold. Na 1 dag dragen al chips maar hey, voor die paar cent wat zo’n lakje kost mogen we niet klagen! En voor een feestje is dit een leuke tip πŸ™‚
KOUD! Dus een dikke trui aan en lekker knuffelen met Wiefke β™₯
-3 en aan het sneeuwen!
Deze nieuwe Philadelphia variant is echt jummie!!!!! Tip!!!!
Gimmeh. Attention. Like. Right. Now. Puhlease!
Weinig makeup, maar ik maak me hier dan ook klaar om weer naar Zumba te gaan.Β 
Soyscents hoeven uiteraard niet alleen in de avond gebrand te worden. Dat kan ook lekker overdag! Het brandertje wat ik kreeg met Secret Twitter Santa en 1 van de soyscents gebruik ik in de kamer waar ik ook wel eens vanuit thuis werk.
Dozen uitpakken en deze foto van mijn beste vriendin en mij uit 2008 vinden. Carnaval baby!Β Het moge duidelijk zijn dat dit mijn alter ego ‘Candy’ isΒ 
Saampjes met Wiefke chillen op de bank β™₯ In m’n flanellen schaapjes pyjama natuurlijk, like a boss! πŸ˜‰
Woohoo! Vakantie geboekt! In oktober 12 dagen all inclusive naar Tenerife met mijn vriend β™₯ Nu al ontzettend veel zin in! β™₯β™₯β™₯β™₯
Saampjes naar de bios!
We gingen naar Pitch Perfect, zo’n leuke film!!!!
Op Instagram kwam ik dit plaatje tegen van Pitch Perfect! Haha πŸ˜›

Dat was januari alweer! Hopelijk vonden jullie het ook deze maand weer leuk om mijn foto’s te bekijken πŸ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

