Het duurt niet lang meer, of deze mooie LE komt naar Nederland! Ik spotte hem al in Duitsland en nam een mooi knallend blauw lakje voor jullie mee.

Toen ik de Vintage District LE zag staan wist ik niet hoe snel ik ernaar toe moest rennen haha! Eenmaal bij het schap zag ik dat er niet veel soeps in zat en liep ik dus naar huis met maar 1 lakje. Dan heb ik me toch nog goed ingehouden, denk ik zo 😉 Op het flesje staat in prachtige sierletters ‘Vintage District’ geschreven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Op de achterkant staat de naam van het mooie lakje en er staat op dat er 8ml nagellak in zit. Er staat ook op vermeld dat je een base coat moet gebruiken, altijd handig! Want wees nou eerlijk, wie wilt er nou een blauw/groene waas op zijn mooie nagels? Niemand dus!

Essence vergeet soms dat we meer van dikke brede kwastjes houden. Dat is natuurlijk jammer, maar dat verpest de lol natuurlijk niet 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ooh my, look at the prettyness! Knalletje blauw, wauw! Op bovenstaande foto’s heb ik, geloof het of niet, maar 1 laagje op! En het dekt perfect! Tevens droogt het lakje lekker snel, blijft hij goed zitten en is hij ook weer makkelijk te verwijderen! Het is overigens een echte eye catcher, want ik kreeg de hele tijd complimenten over de fleurige knal kleur op mijn nagels!

Het lakje kostte me €1,89 en is vanaf half februari verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Liefs,
Kaylani♥

