Sinds er een Body Shop winkel in Heerlen ligt heb ik me aangeleerd om ook hier vaker naar binnen te lopen. Eigenlijk koop ik altijd iets in de sale, net zoals deze Hemp Moisture High Balm.

De High Balm is vooral bedoelt voor hele droge huid. In de winter heeft iedereen last van een droge huid, dus smeren is hetgeen wat je moet doen. Voor €2,50 kon ik dit potje van 45ml niet laten liggen dus ik nam hem mee.

Op de onderkant plakt een ‘boekje’ waar de ingrediënten in staan en hoe je de balm moet gebruiken.

 

De dop kun je er vanaf draaien. De balm lijkt een beetje op opgedroogd kaarsvet. Hij lijkt ook hard, maar hij smelt zodra hij in aanraking komt met je huid.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Op de eerste foto zie je nog dat de balm een beetje hard is, maar zodra ik hem uitsmeer word hij meer vloeibaar. De balm is ontzettend vettig en dat blijft hij ook als je hem gebruikt hebt op je droge huid. Doordat de balm vloeibaarder wordt is hij zuinig in gebruik. Persoonlijk vind ik de balm echt niet lekker ruiken. Ergens vind ik hem neutraal ruiken, maar nee, het is niet mijn ding. Gelukkig werkt hij wel voor mijn huid! Ik had laatst een droog plekje op mijn kaak en dat heb ik een aantal keren ingesmeerd, met als resultaat; geen droog plekje meer!

Liefs,
Kaylani♥

