Ik had op Twitter en Facebook al gezegd dat ik naar de persconferentie van Pinkpop zou gaan. En gisterochtend zat ik dan in de trein, onderweg naar Paradiso in Amsterdam. In de ochtend werd al iets van de line-up uitgelekt, maar ik heb niets gelezen en liet me verrassen op de persconferentie!


Paradiso is een top locatie! Heel mooi van binnen en buiten. 

Als eerste komt the man Jan Smeets het podium op. Daar maakt hij even een klein praatje met Giel Beelen.

 
Christopher Green trad als eerste op! Hij is de winnaar van Nu of Nooit en mag dit jaar dus Pinkpop openen op vrijdag! Op het einde kwam ik hem nog tegen in de zaal en gaf hem een compliment. Toen gaf hij me zijn CD, lief van hem!

De Jan Smeets award van 2013 werd uitgereikt aan Stichting Popmuziek Limburg, gefeliciteerd!

 

Daar is hij dan, de (tot nu toe) line up van de Pinkpop vrijdag! Vooral Jimmy Eat World, Paramore, The Killers en Christopher Green verheug ik me op!

 
Blaudzun trad ook op en mocht natuurlijk ook even praten met Giel!
 

En natuurlijk was de Pink pop ook daar 😉

 

En daar kwam dan de line-up voor zaterdag die bijna compleet is! Thirty Seconds To Mars, Fun, The Gaslight Anthem, The Opposites, Kings Of Leon woohoo!

 
Kensington gaf ook een top optreden!
 

En de line up voor zondag (tot nu toe). Kensington, Ben Howard en Green Day ow yeah!

 

Hier is de complete line up, zoals hij tot nu toe bekend is gemaakt. Hier komen nog 7 namen bij 🙂
 

En de poster van dit jaar! Deze moet ook nog aangevuld worden.

 
Daarna stond Dauwe Bob op het podium!
 
En daarna sprongen The Opposites op het podium!
 
Toen ik naar buiten wilde lopen kwam ik Casper van Kensington nog tegen! Foto-momentje!
 
Liefs,
Kaylani♥
