Afgelopen woensdag ging ik met mijn ouders naar de Huishoudbeurs. Mijn moeder wilde, net als mij, graag eens er heen. En mijn vader besloot dat hij ook mee wilde. Dus kochten we een kaartje en hupten we in de trein woensdag.

Uiteraard kocht ik daar wat spulletjes!

Na 3 uur in de trein, waren we blij dat we eindelijk onze benen konden strekken. En begonnen we aan onze shop-, proef-, en test spree.

Dit zijn de spulletjes die ik uiteindelijk kocht 🙂
De Aziatische supermarkt stond gerechten klaar te maken om te proeven. Na het proeven van onder andere een spicy chicken curry, kocht ik deze tas met de ingrediënten voor dit heerlijke gerecht! Ze verkochten een paar verschillende tassen. Elke tas bevatte producten waarmee je specifieke gerechten in een specifieke stijl kan klaar maken.
Dit was de Thaise tas. Elke tas kostte 5 euro!
My precious! Got to love Peachtree! ♥ Ik proefde dit overheerlijke drankje voor de 1e keer op de Lentebeurs in het Mecc in Maastricht. En ik ben er helemaal dol op! Vooral met 7Up en een klein beetje cassis. LOVE IT!
Dit setje, Peachtree muts en handschoenen, een fles Peachtree en een (al opgedronken ;)) Peachtree mix in een blikje kost €9,99
In de winkel kost een fles Peachtree al gauw een euro of 16!
Op het moment dat wij bij de Peachtree stand langs liepen, kon je een Peachtree zonnebril winnen. Ik werd, samen met een man, uit het publiek gehaald. Ik had het geluk aan mijn kant, en won de zonnebril! Dat vroeg om een foto momentje 😉
Op internet had ik een bon uitgeprint. Daarmee kon je bij de Blokker stand deze Oral B opzet borstels kopen voor 10 euro. Koopje!
Bij de Odorex stand kon je 2 deo’s voor €2,50 scoren! 1 gewone, dagelijkse, deodorant. En 1 extra dry deodorant. Ik koos voor deze 2!
Odorex natuurlijk effecties, en Odorex extra dry crème. Ik ben vooral erg benieuwd naar die laatste! Deze zou 3 dagen moeten beschermen…. Dat zou ideaal zijn voor de zomer!
In dit artikel schrijf ik over de Nivea Aqua Effect Verzachtende Reinigingscreme schrijf ik dat ik erg benieuwd ben naar de rest van de lijn. En laat ik die producten nu net op de Huishoudbeurs tegenkomen voor 3 euro per stuk! Ook kocht ik de nieuwe Nivea Lip Butter in Raspberry Rose voor 2 euro.

 
Bezig met een foto voor op mijn persoonlijke Verkade chocolade reep. Deze wordt met de post opgestuurd. Dus die kan ik jullie nog niet laten zien 😉 Ik kan wel een foto maken als deze binnenkomt en in het Strike a pose artikel zetten als jullie dat leuk vinden?

Ben jij al eens op de Huishoudbeurs geweest? Of ben je toevallig dit jaar geweest? Ik ben erg benieuwd naar wat anderen gekocht hebben. Als jullie een review willen zien van een van mijn koopjes, let me know 😉
 
Wij gaan in ieder geval volgend jaar hoogstwaarschijnlijk weer! Het was erg gezellig en erg veel leuke dingen te zien, te koop en te proberen!
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
