Ik liet jullie in dit artikel zien wat ik allemaal had gekregen van mijn secret twitter santa. Jullie lieten weten dat jullie reviews wilden zien, dus bij deze de review van de Demak’Up schuimende reinigingsgel!

Ik was hier erg benieuwd naar, schuimende reinigingsgel? Eerst zien dan geloven haha!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De fles is van hard wit plastic, dus je kunt niet echt in de fles knijpen. De reiniger is geschikt voor all huidtypes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de achterkant van de fles staat wat informatie en gebruikstips.

 

 

 

 

 

 

Je kunt het dopje gewoon omhoog klikken en dan komt de gel uit de kleine opening. Doordat je niet in de fles kunt knijpen komt er niet teveel uit de opening dus dat scheelt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De gel is dik en doorzichtig en ruikt sterk. Waarnaar kan ik niet precies vertellen want ik kan het geen plek geven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De gel schuimt een beetje, ik kan het bijna geen schuim noemen 😉 Het positieve hieraan is dat hij wel goed de make-up weghaalt! In 1x *pats* alles weg! Nouja, zo goed als dan 😉

Liefs,
Kaylani♥

