Brrr, die sneeuw maakt het niet warmer. Het is koud, echt typisch weer om je warme trui uit de kast te halen! Kennen jullie de Esprit blog al? Hier schrijven ze van alles over bijvoorbeeld lekkere warme truien, trendkleuren en ze stellen ook outfits samen!

Kijk nou wat lief, 2 zwaluwen die naar elkaar toe vliegen. Als de trui van zichzelf al niet warm is, dan komt de warmte wel van de liefde die hij uitstraalt! Als ik naar buiten kijk verlang ik wel naar die warmte. De sneeuw is zo koud, en het  ziet er helaas saai en wit uit buiten. Zelf heb ik een leuke collage samengesteld van wat kleding van de Esprit, uiteraard met een lekkere warme trui erbij!

Allereerst de leuke warme crèmekleurige trui. Ziet hij er niet lekker warm en zacht uit? Ja, dat komt doordat in de trui alpaca verwerkt zit! Voel je de warmte al? Ik vind het altijd mooi om truien te combineren met skinny-jeans! Kijk maar eens naar bovenstaande tweetonige variant. Als je daar de zwarte suède laarsjes met all-weather profiel bij draagt is je look bijna af! Niemand gaat naar buiten zonder een jas met dit weer! Toen ik de katoenen parka met imitatiebont tegenkwam dacht ik: dit hoort er gewoon bij! En als het toch nog ietsje warmer wordt kun je het imitatiebont er natuurlijk gewoon van af knopen, wel zo handig!

Hou je nou meer van kleurtjes, dan kun je natuurlijk bovenstaande mooie knalroze trui aantrekken. Combineer deze met je blauw-grijze jeans met used-effecten en vergeet dan vooral de lekkere warme apricot kleurige suède booties, die met imitatiebont gevoerd zijn, niet erbij te dragen. Zo ben je klaar om het koude winterweer tegemoet te gaan. Misschien wil je wel een sneeuwballen gevecht houden? Neem in elk geval zeker eens een kijkje op de Esprit blog en doe wat warme inspiratie op. Dan kun je lekker fashionable de kou in!

Liefs,
Kaylani♥

