De 30 day movie challenge. Ik heb deze al een aantal keer zien langskomen op verschillende blogs. In de maand maart, zal ik die challenge zelf invullen! Gewoon, omdat het me leuk lijkt! Misschien halen jullie er nog wel inspiratie uit! Dus, ben je op zoek naar een film die aan te raden is? Of vind je het gewoon leuk om te lezen welke films ik graag kijk? 
Houd onze blog dan komende maand in de gaten! De bedoeling is dat er dagelijks een movie challenge blog online komt. Wat kan betekenen dat er wel eens 2 blogjes online komen op 1 dag! Maar, dat vinden jullie vast niet erg, wel? 😉


De challenge 

Dag 01 – Mijn favoriete film 
Dag 02 – De laatste film die ik heb gezien 
Dag 03 – Mijn favoriete actie/avontuurfilm 
Dag 04 – Mijn favoriete horrorfilm 
Dag 05 – Mijn favoriete dramafilm 
Dag 06 – Mijn favoriete comedy 
Dag 07 – Een film die mij blij maakt 
Dag 08 – Een film die mij verdrietig maakt 
Dag 09 – Een film waarvan ik bijna het hele script van weet 
Dag 10 – Mijn favoriete regisseur 
Dag 11 – Mijn favoriete film uit mijn kindertijd 
Dag 12 – Mijn favoriete animatiefilm 
Dag 13 – Een film waar ik vroeger van hield, maar nu haat 
Dag 14 – Mijn favoriete quote uit een film 
Dag 15 – De eerste film die ik in de bioscoop zag

Dag 16 – De laatste film die ik in de bioscoop zag 
Dag 17 – De beste film die ik het afgelopen jaar gezien heb 
Dag 18 – Een film die mij zeer teleurgesteld heeft 
Dag 19 – Mijn favoriete acteur 
Dag 20 – Mijn favoriete actrice 
Dag 21 – Meest overschatte film 
Dag 22 – Meest onderschatte film 
Dag 23 – Mijn favoriete personage uit een film 
Dag 24 – Mijn favoriete documentaire 
Dag 25 – Een film die ik geweldig vind, en niemand had dat verwacht 
Dag 26 – Mijn favoriete film uit mijn jeugd 
Dag 27 – Mijn favoriete klassieke film 
Dag 28 – De film met de beste soundtrack 
Dag 29 – Een film die mijn mening over iets heeft veranderd 
Dag 30 – Mijn minst favoriete film


Als je mij een beetje kent, of al langer onze blog leest, weet je dat ik niet zo goed ben in kiezen. Bij sommige onderwerpen kan ik dan ook wel 10 films noemen die in deze categorie vallen. MAAR, dat ga ik dus NIET doen! Zullen we een limiet aanhouden van 3 films per categorie? Graag jullie mening! Het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat jullie afhaken omdat er te veel films in deze categorie beschreven worden 😉

Hopelijk vinden jullie het leuk om deze challenge te lezen. Als er van jullie nog film vraag ‘verzoekjes’ zijn, zal ik mijn best doen om deze ook te beantwoorden 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

