Mijn favoriete film wisselt zo nu en dan. Is net waar ik op dat moment zin heb, of welk genre film ik op dat moment graag kijk.
Maar een all time favoriete film, die ik ook altijd rond dezelfde tijd wil zien, is Love Actually.

In Love Actually spelen meerdere verhaallijnen. Alle verhaallijnen hebben te maken met liefde en hebben allemaal een kleine connectie met mekaar. 
De film bevat grappige momenten, maar ook tranen-weg-pink-momenten.

Deze film speelt zich af rond de kerst, en daarom is het eigenlijk ook het leukste om deze rond de kerst te kijken. Hoewel ik ‘m ook gerust midden in de zomer kijk haha 😉

Ik vind de film leuk omdat de film herkenbaar is, sommige scénes bevatten echt van die ‘ok, dat zou ik (in die situatie) ook zo doen’ momenten. Ook spelen er veel bekende acteurs in zoals bijvoorbeeld Hugh Grant, Keira Knightley en Colin Firth. 
En dan de filmmuziek…. ‘Jump’, gecoverd dor Girls Aloud en ‘Christmas is all around’ door Bill Nighy. 

Wat is jouw favoriete film? Heb je Love Actually al gezien? Zo ja, wat vond je er van?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

