Toen ik bij de Sephora tussen de sale producten aan het snuffelen was had ik nooit gedacht dat ik haar zou tegenkomen. Ja, een OPI lakje! Met 50% korting nog wel! De kleur Ink zei me niets, maar ik hoefde er geen 2x over na te denken en ik rekende het lakje al snel af en ze ging mee naar huis 😉

Mijn eerste OPI lakje, ik was zo blij! En ook thuis duurde het niet lang voordat ik haar op mijn nagels wilde doen.

Allereerst vind ik de flesjes van OPI echt top! Ze zijn lekker groot, en je kunt er mooi doorheen kijken en ziet precies de prachtige kleur van het mooie lakje!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kijk, dit bedoel ik! Ink komt op deze foto echt tot haar recht! Een prachtig paars lakje en onderin lijkt het net op een galaxy! Super gaaf!

Onderop het flesje plakt een sticker waar de naam van het lakje op staat. Simpel maar duidelijk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


OPI heeft helaas nog dunne kwastjes, geen minpunt hoor! Maar ik vind dat de brede kwastjes toch wat fijner lakken 😉 De dop vind ik overigens wel echt fijn! Hij ligt prettig in de hand en is precies groot genoeg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wauw, wat mooi! Op bovenstaande foto’s heb ik 2 laagjes op. Ink is een super gorgeous blurple lakje. Ja, het is geen blauw maar ook geen paars. Blurple dus! Ik moet zeggen dat ik niet helemaal gek ben van OPI, want Ink lakt nogal stroef. Ik weet niet of dit aan Ink ligt, of dat alle OPI lakjes zo zijn. Daar kom ik pas achter als ik er meer heb haha! Wel ben ik echt te spreken over de houdbaarheid ervan. Je merkt duidelijk het verschil tussen dit lakje en bijvoorbeeld een lakje van Essence. Het houdt gewoon langer voordat het gaat chippen! Het duurde toch 5 dagen voordat ze chipte.

Ik kocht Ink voor €6,98 in de sale bij Sephora.

Liefs,
Kaylani♥

