Happy Nature is 100% natuurlijke cosmetica en is dierproefvrij. Ik vond het dan ook super dat ik hun scrubmasker, gezichtsmasker en 24-uurs crème mocht testen! Je hoort overal wel over natuurlijk cosmetica, maar gebruik heb ik er nog nooit van gemaakt.

Ik vind dierproefvrije cosmetica echt top, geen beestjes die hoeven te lijden, gelukkig maar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De cosmetica van HNP is BDIH gecertificeerd. Dit betekend dat er gecontroleerd is geworden of alle ingrediënten ook echt natuurlijk zijn, dat alle grondstoffen en producten dierproefvrij zijn. Er is u
itsluitend gebruik van plantaardige grondstoffen toegestaan, voor zover mogelijk uit gecontroleerde biologische teelt en wildgroei.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op het etiket van de scrub en het masker staat het dierproefvrij keurmerk en het BDIH keurmerk. Ook staat erbij dat de producten na opening nog 8 maanden houdbaar zijn. De potten van HNP zijn zwaar maar leuk! Het is geen doorzichtig glas zoals we vaker zien, maar wit glas. Heel mooi! Op naar het scrubmasker!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de onderkant van de potten plakt een klein stickertje waar de houdbaarheidsdatum opstaat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het scrubmasker ziet er echt ontzettend eetbaar uit haha! Een beetje als een dipsaus ofzo, niet? Het scrubmasker ruikt ook heel ‘natuurlijk’, ik kan het geen naam geven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het scrubmasker is best een dik goedje, maar toch smeert het makkelijk uit. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 Je masseert de scrub gewoon in op een droge huid, anders dan we gewend zijn! Het is geen grove scrub, dus perfect! Gelukkig doet hij ook geen pijn (dat heb je soms wel) tijdens het scrubben en na het scrubben is mijn huidje heerlijk zacht! Er wordt geadviseerd om het scrubmasker om de 2 à 3 weken te gebruiken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op naar het gezichtsmasker. Het zit in dezelfde pot als het scrubmasker, maar dat komt omdat alles bij HNP in dezelfde soort pot zit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nee, ik heb geen foto gemaakt van een pot met mayo! Het gezichtsmasker deed mij er enorm aan denken haha! Het ruikt een beetje droog, wederom lastig te plaatsen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ook het gezichtsmasker smeert lekker makkelijk uit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Je moet het masker royaal smeren en vervolgens 20 minuten laten zitten. Het masker trekt in de tussentijd in je huid. Na de 20 minuten kun je de overgebleven crème van je gezicht afhalen. Ik deed het met een tissue, dit ging nogal een beetje stroef maar het lukt wel! Hierna is mijn huid nog een hele tijd vettig. Misschien dus slim om dit te doen als je nergens heen hoeft? Niemand wilt met een glimhoofd de deur uit haha! Ik vind het masker wel heerlijk! Ik merk dat mijn huid zachter is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Als laatste heb ik nog 3 kleine potjes met Aloe vera 24-uurs crème gekregen om te testen. Het is dus een dag- en nachtcrème geschikt voor een normale en droge huid. Dat komt zeker mooi uit met dit winterweer 😉 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De 24-uurs crème ruikt net zoals de andere producten, ik kan het niet plaatsen! Als je hem op je gezicht doet ruik je hem niet, dus hij is zeker niet storend. Hij smeert ook echt lekker uit en je hebt helemaal niet veel nodig om je gezicht te voorzien van een laagje! Na enkele dagen gebruiken merk ik dat de droge plekjes haast verdwenen zijn, dat is nog eens een goed teken! 


De artikelen van Happy Nature Products zijn te hier te koop. 
Scrubmasker 60 ml €14,85
Gezichtsmasker 60 ml €32,85
Aloe vera 24-uurs creme 60 ml €21,15

Liefs,
Kaylani♥

