Aangezien ik iemand ben die 10.000 dingen tegelijk doet, kijk ik films ook soms maar met een half oog. Op het moment dat ik deze blog aan het typen ben, is er ook een film op tv die ik met een half oog aan het kijken ben. 

Tenzij ik een film echt interessant vindt of echt graag wil zien, dan kijk ik er ook aandachtig naar.
De laatste film die ik aandachtig en geheel heb gezien, is Bridget Jones : The edge of reason.
 
Ik gok dat ik voor de meeste dames niet hoef uit te leggen waarom ik deze film wel aandachtig heb gekeken.

Deze film bevat hilarische, herkenbare, maar ook emotionele momenten. Ja, I admit, ik heb een traantje weggepinkt. En nou ben ik wel zo’n kip die lekker emotioneel mee kan leven met een film 😉
 
Heb je de film nog niet gezien, (en let op, dit is deel 2. Er is ook een deel 1, ook hartstikke leuk!) ga deze dan zeker eens zien! Dit is trouwens een film die sommige mannen ook wel kunnen waarderen omdat het (I quote:) ‘niet zo’n zoetsappige meuk is’.
 
Er gaan overigens geruchten dat er een deel 3 in the making is! Van de eerste 2 films zijn boeken, en ook van de 3e zou een boek uit komen.
 
Heb jij de Bridget Jones films al gezien? Heb je ook de boeken gelezen? Zo ja, wat vindt je er van? Zou je een 3e Bridget Jones deel ook willen zien?
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
