Oh jee, dag 3 van de challenge en ik zit al mijn hoofd te breken over de keuze voor deze dag 😉 Ik zei altijd dat ik niet zo van actiefilms houd, maar ik kijk er toch best veel haha!

Mijn favoriete actiefilms zijn dan toch wel superhelden films denk ik!
Welke, vraag je je af? Lees verder om er achter te komen! Oh, en waag eerst een gokje, en laat me in de comments weten welke film(s) je dacht 😉
Veel mensen verwachtten niet dat ik van superhelden films zou houden, ik zelf had ook niet gedacht dat ik ze zo leuk zou vinden!

Ik weet niet, ze spreken me gewoon aan. Ze hebben krachten die je zelf misschien wel zou willen hebben (zou niet iedereen wel eens onzichtbaar willen zijn voor een moment?) en ze zijn kick ass! Mannen die bergen kunnen verplaatsen, vrouwen met ballen (soms wel iets TE letterlijk….) 
Ach, tijdens de film beelden we ons toch allemaal wel even in dat we superkrachten hebben en in net zulke mooie pakjes als de actrices rond konden dartelen. Nou ja, voor heel even dan, en met een minder tiny figuur…. Want juist DAT mogen ze zich houden. Doe mij maar curvy en vrouwelijk!
MAAR, welke superhelden films kijk ik dan?
 
The Fantastic Four:
 


X-men:


The Avengers (en ook de ‘losse’ Iron Man films):

 
Wat is jullie favoriete actiefilm? En wat vinden jullie van mijn favorieten?
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
