Februari, een korte maand. Maand van carnaval, sneeuw en de Huishoudbeurs. Kijken jullie weer mee naar de kiekjes van deze maand?

Β 

Opperdepop!
Kwarktaart gemaakt! Het recept op de achterkant klopte alleen niet helemaal, dus deze heb ik moeten aanpassen. Gelukkig was de taart toch gelukt πŸ˜‰
Onze bunnies! Links Bruce, en rechts Bounty β™₯
Testing, testing, 1,2,3…. Alleen jammer dat ik tijdens de 1e testronde de deksel met geen mogelijkheid open gedraaid kreeg…. Fail…. Bij de 2e testronde overigens ging de deksel super makkelijk open….
Op naar mijn vriendin! Met verse broodjes EN een verlaat verjaardagscadeau voor haar zoontje. Een Spiderman trolley. Issie niet hartstikke leuk?!
In de middag lekker met zijn drietjes met kartonnen vliegtuigjes gespeeld! Het zoontje van mijn vriendin had the time of his life πŸ™‚
Met mam ontbijten bij Goya in Heerlen. Oh my, wat een vol bord kregen we! De lunch hebben we meteen kunnen overslaan πŸ˜‰
Ja, ook wij zijn hooked aan Word On…. Vriendlief kon toevallig ‘alaaf’ maken. Hoe wist Word On nu dat het carnaval was? Haha!


Carnavalspakje nummer 1! Politie agente


Nagels in funky roze lakken voor carnavals pakje nummer 2


Ontbijten met ei! Maar, een gebakken ei met spek, of een uitsmijter? Compromis! Uitsmijter van spek en ei πŸ˜‰

Weirdo face, maar dit is carnavalspakje 2. Vandaag is rozeeee….

Voorzichtig begon het na de carnaval wat met sneeuwen…. Aan het eind van de maand heeft hier een flinke laag sneeuw gelegen. Daar heb ik om een of andere reden dan weer geen foto’s van gemaakt….
Kaarsje op tafel tijdens het eten β™₯
Geen cadeaus voor Valentijn, want we kunnen ook de rest van het jaar cadeaus voor mekaar kopen en van mekaar houden. Toch vond ik het leuk om een kaartje te kopen en een lief tekstje er in te schrijven ^_^
Ready om met de trein naar de Huishoudbeurs te gaan met pap en mam! Pap en mam zie je overigens op de achtergrond staan te wachten bij de slagboom πŸ˜‰
Hoppa! Zonnebril gewonnen van een van mijn favo drankjes! Namelijk Peachtree β™₯
Op de terugweg in Utrecht uitgestapt om een hapje te eten bij ‘King Arthur’. Ik nam deze heerlijke varkenshaas met pepersaus, krieltjes en seizoensgroenten.
En toen moest ik van mijn vader ook een foto maken van zijn bord haha! Frietjes met satΓ© dus πŸ˜‰
Omnomnom! Heerlijke tiramisu na β™₯
Het moment dat je wil opstaan van de bank en de kat opeens lekker op je schoot komt liggen…
Wiefke in een knuffelbui! Of vond ze mijn pyjama nou gewoon zo leuk? Hihi πŸ˜‰
In het weekend heb ik samen met vriendlief de grote poets gedaan in huis. We hadden opeens zin in pizza, en vonden dat we die ook wel verdiend hadden. En dus bestelden we een lekkere pizza taco πŸ™‚
De dag erna maar weer gewoon koken dus! Spaghetti met spekjes, spinazie, kruidenroomkaas en pijnboompitten. Jummie! β™₯
Tja, en toen had ik opeens 2 kapotte glazen tijdens de afwas…. Oeps!
Douchen omdat ik het de hele dag al koud had en het maar niet warm kreeg! Dat doen we uiteraard met een winters douche product πŸ˜‰Β 

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om mee te kijken!Β 

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

