Toen ik in mijn mail een berichtje las waarin stond dat je je persoonlijke deo combinatie op maat kon aanvragen was ik wel benieuwd. Blijkbaar kon je bij Odorex een vragenlijst invullen, en op basis daarvan kreeg je 2 deo producten toegestuurd.

Enkele dagen later kreeg ik bovenstaand pakketje thuisgestuurd. Meteen openmaken dus!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik kwam allemaal schuimpjes tegen. Toen ik die aan de kant geschoven had, kwam het Odorex logo tevoorschijn.

Alles zat in deze mooie strakke witte doos van stevig karton. Die komt wel goed van pas.

Een mooi verpakt pakketje met een boekje erbij, net een klein cadeautje!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Als ik het strikje open maak en de blauwe papiertjes aan de kant doe, kom ik mijn deo combi tegen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik ontving een Extra Dry deo crème  Deze biedt bescherming tegen overmatige transpiratie. Ook ontving ik een Satijn Glad deo roller. Deze is tegen witte strepen, en zorgt ervoor dat je oksels langer glad blijven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het meest nieuwsgierig was ik naar de deo crème. Hier had ik wel al eens van gehoord, en ik heb ook een tube thuis liggen, maar deze heb ik nog niet gebruikt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de achterkant staat een mooie gebruiksaanwijzing. Bij een deo crème moet je eerst de huid onder je oksels wassen en goed drogen. Vervolgens breng je de Odorex Extra Dry Crème direct op de huid aan. Laat dit goed drogen voordat je je kleren aandoet anders heb je kans dat er vlekken in je kleding komen. De crème kan direct na het ontharen gebruikt worden en is geschikt voor dagelijks gebruik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de verpakking zit een draaidop. Deze vind ik persoonlijk veel handiger dan een klikdop. Stel je voor dat je met de dop langs je oksels schuurt, bah! Er zit een kleine opening in de tube, waar de crème uit komt. Voor de rest is de opening bol, zodat je er de crème mee kunt uitsmeren.

De crème heeft een dikke witte dikke substantie. Je hebt maar een heel klein beetje nodig van de crème.

 

 

 

 

 

 

 

 

Als je de crème uitsmeert zie je ook dat het kleine bolletje eigenlijk al teveel was. Het aanbrengen van de crème onder de oksels gaat overigens wel goed! Alleen moet je dus echt oppassen dat je niet teveel gebruikt. Tevens droogt de crème helaas best langzaam. Dus als je uit de douche komt kun je het beste als eerste de deo crème opsmeren en als laatste pas je t-shirt aandoen, om vlekken te voorkomen dus 😉
Ik heb de deo getest op mijn eerste dag als leidinggevende, waarbij ik mensen moest aansturen etc. op een infodag. Normaal stress ik dan snel en waar stress is, is zweet. Ik moet zeggen dat de deo crème me gered heeft! Ik heb de halve dag rond gerend en er was haast geen zweet te bekennen. Daar word ik nou blij van!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Als volgt kreeg ik ook nog de Satijn Glad deo roller. Hier keek ik naar uit, als het zou werken zou het toch veel schelen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De deo heeft nogal een rare verpakking. De dop is namelijk ontzettend groot en gaat over ongeveer de hele deo-fles heen. De paarse kleur van de fles vind ik wel heel erg leuk! En de aparte vorm is ook erg leuk om te zien en ligt prettig in de hand.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de dop staat wat informatie. De deo zorgt ervoor dat je oksels langer glad blijven, dat is dus zeker handig in de zomer (ik weet dat hij eraan komt!). Ook verzorgt de deo de huid, zit er 0% alcohol in en zou hij 24 uur werken. Ik zal eerlijk zeggen dat ik verliefd ben op deze deo! Mijn oksels blijven echt langer glad en ik zweet ook een stuk minder! En dat terwijl ik normaal niet zo van rollers houdt, die gedachte is nu mooi veranderd!


Ja, beide producten zijn zeker weten aanraders!

Knuffel,
Kaylani♥

