Mijn favoriete drama film, dat zijn er 2. Drama films kijk ik graag, maar dit zijn er 2 die ik aan iedereen kan aanraden om te kijken! Oh, met zakdoekjes in de buurt of course.

Precious, een film over een jonge vrouw die thuis op alle mogelijke manieren mishandeld werd en wordt. Je wordt meegesleurd haar leven in. Wat zit er achter dat meisje wat iedereen maar vreemd vindt? Hoe gaat ze hier mee om? En hoe wordt haar leven hier door beïnvloed?

Een aangrijpende film met veel bekende gezichten, waaronder Mariah Carey, Mo’Nique en Lenny Kravitz.

The Blind Side. Over deze film schreef ik in dit artikel al. Ook van deze film wist ik niet veel af toen ik ging kijken. Maar ik ben blij dat ik gekeken heb, mooie film! 
Heb jij deze films gezien? Zo ja, wat vond je er van? Zo nee, zou je ze willen kijken?
Wat zijn jouw favoriete drama films?
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
