Komedies, films waarbij je in je broek plast van het lachen…. Zo erg dat je de dag erna spierpijn hebt aan je buikspieren 😛
Maar ja, welke is nou mijn favoriet? Tja, goeie vraag…. 
Ook over komedie films is wel eens discussie, is het nou komedie, een romantische film, een teken-/animatie film….
Ik vind teken-/animatie film als ‘stempel’ op een film geen reden om het geen komedie te noemen. Een romantische film daarentegen, kan wel grappig zijn, maar vind ik toch een apart genre.
Dus, mijn favoriete komedie is…. een Disney film!

De nieuwe generatie Disney films, zoals de laatste nieuwe Disney films genoemd worden. En ja, ze zijn ook wat anders. Er zit nog meer humor in als anders, en er zitten remakes bij van bekende verhalen! 

Zoals deze, Tangled! Tangled is een remake van Rapunzel. En man o man, de humor…. Ik heb NEER GELEGEN!

Serieus, pratende dieren, een prinses die haar mannetje wel staat en een stuntelige prins…. Als je je wil bescheuren, MOET je deze film gewoon kijken!


Wat is jouw favoriete komedie? En wat vind je van de mijne?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

