Ik wordt over het algemeen vooral blij van romantische komedies. Ook al laat je soms wel ergens een traan in het verhaal, het einde is vaak happily ever after. Aangezien er veel leuke films zijn in dat genre, spiek ik gewoon even in mijn dvdkast om de keuze te beperken 😉

De film die er uit sprong was ‘A lot like love’. 

Een film over 2 tegenpolen, 1 met een plan voor het leven, de ander met een ‘genieten van het leven en we zien wel’-instelling. De film verspreidt zich over een aantal jaar, en telkens zie je waar beide hoofdrolspelers zijn in hun leven. Komen hun dromen uit? Blijft hun blik op het leven hetzelfde?
De hoofdrolspelers komen elkaar in elke periode in de film tegen. De aantrekkingskracht blijft, maar steeds is er wel iets waardoor ze niet bij mekaar blijven…. Komen ze op het einde bij mekaar als lovers? Of is dat toch niet meant to be
Een film vol romantiek, lach momenten en momenten met een traan.

Wederom, een aanrader! Maar goed, als de films geen aanraders waren, waren ze ook niet mijn favorieten 😉

Welke film maakt jou blij? En wat vind je van mijn keuze? Heb je de film al gezien?

Dikke kus,
Roxanne ♥

