Films die je vaak kijkt, tja, daar ken je uiteindelijk ook het hele verhaal en het script van. Daarom kijk ik films wel vaak, maar met tussenpozen. Je zult vaak zien dat je dan een stukje vergeten bent of het einde niet meer helemaal weet bijvoorbeeld.

Een kijkje in mijn dvd kast leert me dat ik geen enkele film uit mijn kast compleet uit mijn hoofd ken. Maar films die er dicht bij in de buurt komen zijn:
 
Bridget Jones’ Diary 1:
 
Vertelde ik jullie laatst dat ik Bridget Jones’ Diary 2 al meerdere keren gezien heb, deel 1 heb ik minstens zo vaak gekeken! Tja, het is nu eenmaal een heerlijke film!

Pasgeleden keek ik nog de film 50 First dates. Dus ook deze zit nog best vers in mijn geheugen.
 
Deze film met Adam Sandler en Drew Barrymore speelt zich af op Hawaï. Adam Sandler speelt een rokkenjager die verliefd wordt op Lucy (Drew Barrymore). Er is iets vreemds met Lucy, maar ondanks dat wil hij voor een relatie met haar zijn leven aanpassen. Dat levert hylarische, maar ook emotionele momenten op. Hoe loopt dit af? Kunnen ze samen gelukkig zijn?
Ik kan niet te veel verklappen, want dat verpest het effect van het verhaal 😉
 
Welke films ken jij uit je hoofd? En wat vind je van mijn keuzes? Heb je de films wel eens gezien?
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
