Mijn moeder had een aantal cadeautjes meegebracht van de Big Bazar, namelijk alle colour changing lipsticks van het merk Paris! Colour changing? Hoe, wat, waar? Ik was benieuwd!

In totaal zijn er eigenlijk 6 kleuren, er bestaat ook nog een witte, maar ik kon hem nergens meer vinden 😦 Dus in deze review krijgen jullie er 5 te zien.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De lipsticks hebben geen namen, maar wel nummertjes. Van links naar rechts: 57, 58, 59, 60 en 61. De verpakking is overigens echt cheap, gewoon plastic en that’s it. Jammer! Alles voelt ook echt cheap aan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de onderkant plakt een simpel doorzichtig stickertje waar het nummer op staat en de hoeveelheid van de lipsticks.

Op de verpakking staat ook de houdbaarheid en dat er vitamine E in zit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kijk; een zwarte, rode, groene, blauwe en geel/oranje lipstick. Hoe awesome is het als je deze uit je tas haalt en begin te smeren? Ik zie de gezichten al voor me als ik de zwarte lipstick op wil doen haha! De lipsticks ruiken overigens naar typische goedkope make-up.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Dit zijn de swatches op mijn arm. Zoals je ziet veranderen alle lipsticks in een hele andere kleur! Nummer 57 verandert van zwart naar een mooie donker paarse kleur. Nummer 58 gaat van rood, naar rood. Helaas geen echt verschil. Nummer 59 veranderd van blauw naar een rare lichtpaarse kleur. Nummer 60 gaat van groen naar geel/roze en nummer 61 gaat van oranje naar een rood/roze kleur. Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien op mijn lippen!


Van boven naar beneden: 57, 58, 59, 60 en 61. Jep, ik heb op elke foto echt een andere lipstick op! Op voorgaande foto’s leek het alsof elke lipstick een andere kleur achter zou laten, maar als ik ze op mijn lippen doe zijn ze allemaal gewoon roze. Heel erg jammer natuurlijk! Want nu zit ik met 5 lipsticks die allemaal hetzelfde zijn! Er zit wel een tintje verschil tussen, maar echt denderend is het resultaat helaas niet. Ach, voor €0,87 per stuk mag ik ook niet klagen 😉
 
Knuffel,
Kaylani ♥
