Mijn favoriete animatie film…. Heb je even een paar uur? Animatie films zijn natuurlijk awesome! Maar goed, ik kan ze niet allemaal opnoemen 😦 
Er zijn al wat films voorbij gekomen, dus ik kies er nu 1 die je nog niet gezien hebt tijdens de challenge.


Despicable me! 


Gru wil graag de grootste superschurk van de wereld zijn, maar heeft competitie van Vector. Vector is Gru voor met het stelen van de Piramide van Cheops. Hij ziet echter dat 3 weesmeisjes heel makkelijk de geheime schuilplaats van Vector binnen komen, terwijl hij er zelf niet in komt. Hij besluit de 3 meisjes te adopteren en een plan te smeden om de krimpstraal bij Vector te kunnen stelen. Gru ziet de meisjes eerst alleen als onderdeel van zijn plan, maar met de tijd gaat hij om de meisjes geven. Hoe loopt dit af? 

Een film met veel hilarische momenten, lachwekkende uitspraken, en veel cuteness!
Dit jaar komt deel 2, dus ik zit al gespannen te wachten!

Wat is jullie favoriete animatiefilm? En wat vinden jullie van mijn keuze? Wacht je ook gespannen op deel 2?
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
