Ja, Catrice komt weer met een nieuwe LE! De LE zal Geometrix heten en zal vanaf April tot Mei in de winkels liggen. Ik weet alleen niet zeker of Geometrix naar Nederland zal komen, maar hij komt wel naar Duitsland. EDIT: Geometrix zal niet naar Nederland of België komen.


Ziet er blokkig uit, ik ben benieuwd! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We beginnen met de Blush Papers. Een Blush-To-Go, klinkt best handig! Alleen verkrijgbaar in C01 Red. Deze zal waarschijnlijk €2,99 gaan kosten.

 

 

 

 

 

 


Hier ben ik erg nieuwsgierig naar! 6 mooie kleuren in 1 palette. 
Verkrijgbaar in C01 mix voor €4,99


Ook zullen we verwend worden met een mooie kabuki brush. Deze zal €4,99 gaan kosten.

 

 

 

 

 

 

Matte lip cream, in 2 mooie kleuren! Verkrijgbaar in C01 en C02 Red Light Rood voor €3,49.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als je je afvroeg waar de kabuki voor was is hier je antwoord! Een matterende translucent poeder. Deze zal €3,99 gaan kosten.

 

 

 

 

 

 

 

 


Oeh, mooie lakjes! 2 rustige kleuren en 2 neon kleuren, dat klinkt al goed! 
Verkrijgbaar in Blauw C01, C02 Rood, Oranje C03 en C04 Geel voor €2,79.

 

 

 

 

 

 

 

Een waterproof mascara die gigantisch veel volume beloofd. Laat dat volume maar eens zien dan 😉 Deze is nieuw in het standaard assortiment en kost €4,49.

Ik ben benieuwd of de LE naar Nederland komt. Zo niet, ga ik even spieken bij het buurland!

Liefs,
Kaylani ♥

