Enige weken geleden kwam ik de Neo Geisha collectie van Catrice tegen bij de DM in Duitsland. Alles was nieuw en stond er pas, er waren zelfs nog geen testers! Dus op gevoel nam ik 2 oogschaduws mee. 


De mooie bloesem print die in de oogschaduw staat vind ik echt mooi! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Een Catrice oogschaduw verpakking zoals een Catrice oogschaduw verpakking hoort te zijn. Mooi doorzichtig, love it!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de achterkant van beide oogschaduws zit een sticker waar wat informatie op staat. De naam, hoeveelheid, waar het vandaan komt etc. Ik blijf het super cool vinden dat Catrice altijd met nieuwe namen komt, geen saaie cijfers. 

 

 

 

 

 

 

De swatches zien er goed uit! Niet denderend, maar ze mogen er wel wezen! Wat me meteen opvalt is dat C02 Discreet Artist heel erg zacht is, dat kan nog wel eens zorgen voor fallout. Het is wel een zeer mooie creme kleur met glitters erin. C03 Dance In Gion heeft een vastere structuur, geen fallout dus! Het is een mooie paarse kleur met shimmers.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zo.. Dat is nog eens teleurstellend! Discreet Artist is nergens meer te bekennen, en Dance In Gion valt ook tegen. Ach, voor de prijs van €2,89 mogen we ook niet klagen!

Liefs,
Kaylani♥

