Rox stuurde me een app dat Leading Lady van Essie voor 50% verkocht werd bij onze DA. Ik wilde het lakjes toch wel heel graag hebben, dus toen ik erheen ging was ik verbaasd dat er nog 4 potjes stonden! Nouja, ik had mijn potje dus ik was blij 😉


Ik heb haar eerst een tijdje zitten bewonderen, damn wat is ze mooi! Ik had al reviews gezien van Leading Lady, maar ergens twijfelde ik toch. Stom van me, want het is echt een ontzettend mooi lakje!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Die mooie 50% sticker maakt het lakje nog mooier, haha! Ik vind Essie flesjes heel mooi, ik heb eigenlijk geen idee waarom! De naam staat erop, en voor de rest eigenlijk niets. Ik vind ze wel een beetje fotogeniek. Kijk maar naar de eerste foto! En deze:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het enige verschil is dat ik voor de ene foto wel een flits heb gebruikt, en bij de ander niet.

 

 

 

 

 

 

 

 

Op de dop plakt een stickertje waar Leading Lady op staat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nog een stickertje! Ditmaal met de hoeveelheid nagellak, het nummer en als je hem openklapt kom je de ingrediënten tegen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik ben verliefd op de kwastjes van Essie! Ze pakken in 1x genoeg nagellak op om je hele nagel mee te lakken. Hartstikke fijn! En zeb zijn ook nog eens lekker breed, waardoor je in 2x je hele nagel bedekt hebt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de 1e foto heb ik 1 laagje op, en op de 2e foto heb ik 2 laagjes op. 1 Laagje voldoet wel, maar je ziet toch nog een beetje mijn nagel erdoorheen. Vandaar dat ik er toch maar 2 opgedaan heb. En het droogt lekker snel! Maar damn, wat is Leading Lady ontzettend mooi! Het is een prachtige donkerrode lak met zilveren glitters erin. De glitters lijken ook rood, maar als je Leading Lady een aantal dagen op hebt, gaat de lak van de glitters af en zie je dat ze zilver zijn. Het lakje bijft ongeveer een week zitten, dat is echt netjes! Het afhalen gaat helaas wat minder soepel door de glitters, maar ik heb het ervoor over 😉


Met 50% korting betaalde ik nog maar €5,08 bij de DA 🙂

Dikke knuffel,
Kaylani♥

